P.S.I. hoofdsponsor tijdens EK springen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dinopino

P.S.I. hoofdsponsor tijdens EK springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 18:57

www.st-georg / bokt.nl

Paardenmagnaat Paul Schockemöhle laat weer van zich horen. Tesamen met Ullrich Kasselmanns bezit hij de firma P.S.I.
De firma P.S.I. zal de hoofdsponsor zijn tijdens de Europese kampoenschappen springen, die in 2013 in Herning zullen plaatsvinden en vanaf nu "P.S.I. FEI Europese kampioenschappen van de springruiters" heten.

Tijdens een persconferentie licht Schockemöhle dit besluit toe: "Bo Kristoffersen (Organisator van de Europese Kampioenschappen in Herning) en ik zijn met elkaar bevriend. Tijdens het CHIOAken vroeg hij mij of ik geen interesse had om met mijn firma hoofsponsor te worden van de springcompetitie. Ik heb dit met "ja" beantwoordt omdat wij de sport graag ondersteunen en ook natuurlijk omdat het goed is voor onze firma, die naast springpaarden ook dressuurpaarden verkoopt. Tijdens de kampioenschappen kunnen we een breder publiek laten kennismaken met onze firma.
Bo Kristoffersen commentaar op de samenwerking: "We zijn blij en trots, dat de firma P.S.I. het hoofdsponsorschap heeft overgenomen, het is een ongelofelijke interessante sponsor die veel voor de sport bijdraagt en de sport goed kent.
Paul Schockemöhle heeft zelf driemaal achterelkaar de Europese kampioenschappen springen gewonnen in 1981, 1983 en 1985.