Voor de derde editie van Glorious Goodwood's Magnolia Cup op 1 augustus, een race voor liefdadigheid, is er een deelnemersveld vol bekende dames aangekondigd.
Een van de deelnemers in de "Ladies Day race, waar jockeys in designeroutfits racen" is titelverdedigster en sierradenontwerpster Philippa Holland. "Het is onwijs leuk om deel te nemen" zegt Philippa, "maar de competitie is sterk." Philippa rijdt normaal dameszadel. "Ik zal een van Tom Dascombe's paarden rijden, waarmee ik nu veel oefen om mijn spieren voor te bereiden op de korte beugels van het racezadel."
De tegenstand is sterk, supermodel en polo-speler Jodie Kidd, Gina Bryce en Emma Spencer van Channel 4 én amateur eventing ruiter en tennisvrouw Lucy Henman behoren allemaal tot het deelnemersveld. Ook Tricia Simonon, Krissi Murison van Sunday Times Magazine en zakenvrouwen Maggie Buggie en Dido Harding doen mee. Hun outfits zijn ontworpen door Vivienne Westwood, Sarah Burton, Bella Freud en anderen.
De opbrengsten van deze dag gaan naar het goede doel: Kankerstichting The Haven and Best Beginnings. Deze stichting streeft naar gelijke medische zorg voor kinderen in het Verenigd Koninkrijk. "Het geld zal gestoken worden in het opzetten van een nieuw steunpunt voor Borstkankerpatienten in Wessex" zegt Pamela Healy, directrice van The Haven.
Wil je er graag bij zijn en ben je toevallig in de buurt Kaarten voor deze dag zijn beschikbaar en kosten tussen de 15 en 37 pond. Je kan ze boeken via http://www.goodwood.co.uk
Goed initiatief, zal wel lachen zijn op sommige momenten, die beesten weten niet wat hun overkomt en dan bedoel ik niet de amazones maar de ontwerpen van Westwood.
Resfeber
Geplaatst: 16-07-13 21:17
Wat een mooi initiatief. Erg leuk dat deze dames meedoen. Ben benieuwd wat voor outfits er zijn ontworpen!
Resfeber
Geplaatst: 16-07-13 21:18
bigone schreef:
Goed initiatief, zal wel lachen zijn op sommige momenten, die beesten weten niet wat hun overkomt en dan bedoel ik niet de amazones maar de ontwerpen van Westwood.
Haha, inderdaad.
petraaken
nou zo bekend vind ik hen nu ook weer niet. Geen enkele van de namen doet bij mij een belletje rinkelen. Misschien wel bekend in de UK maar toch niet daar buiten. Ik dacht eerder aan mensen als Madonna en zo.