Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
,waarom niet ALLES meenemen ipv de nog goed ogende dieren daar ook uiteindelijk laten wegteren?
8nnemiek schreef:Meteen een levenslang verbod op het houden van dieren geven..
Maar alleen voor te lange hoeven laten inslapen? Ik heb op animal planet dieren voorbij zien komen met hoeven die haast een U vorm hadden en die er na de hoefsmid en een goede verzorging weer helemaal bovenop kwamen.. Had dan die paarden laten helpen op de kosten van de eigenaar.. ze gaan ermee om alsof het producten zijn; total loss, dus laat maar inslapen..
Maar alleen voor te lange hoeven laten inslapen? Ik heb op animal planet dieren voorbij zien komen met hoeven die haast een U vorm hadden en die er na de hoefsmid en een goede verzorging weer helemaal bovenop kwamen.. Had dan die paarden laten helpen op de kosten van de eigenaar.. ze gaan ermee om alsof het producten zijn; total loss, dus laat maar inslapen..
zarzuela schreef:Ik heb die melding gedaan vorige week. Ben blij dat de politie zo snel in actie is gekomen en dat er een einde aan hun lijden is gekomen, maar tsjonge, wat triest zeg!!