Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
In Hagen heeft hij bewezen dat hij het nog aan kon!purkie schreef:als je maar vaak genoeg roept laatste keer
dan start je tot grote verrassing iedere keer lekker toch weer( Mistral 'Hjorus')
van mij mag ze meedoen.
Hermelientje schreef:Ze heeft helemaal nooit geroepen "laatste keer". Ze heeft gezegd dat hij dit jaar met pensioen gaat (moet gaan, gezien zijn leeftijd) en dat ze onmiddellijk met hem stopt als hij niet meer goed aanvoelt. Carl daarentegen had al afscheid genomen met Uthopia, omdat hij hem van de rechter niet meer mocht rijden in het buitenland. Iets met discussie over wie de eigenaar is. Misschien is dat nu opgelost.
In ieder geval een heel sterk team.
purkie schreef:vur schreef:Ach, het gaat er toch om dat het meest sterke team gaat.
Dat zou je i.d.d zeggen maar in de Kür klinkt ook toekomstmuziek.
Bomba schreef:Ben het eens met Vur, naar de Europese kampioenschappen stuur je het sterkste team. Voor zover ik op de hoogte ben is er op dit moment in Engeland geen nieuwe combinatie die de scores van Laura en Mistral Hojris kan evenaren. Met Laura zijn ze zo goed als verzekerd van hoge scores, plus dat ze individueel ook een kans maakt op een medaille.
Er zijn voor nieuwe combinaties genoeg andere internationale wedstrijden om zich te bewijzen. Hebben ze bewezen internationaal bij de top te horen, dan maken ze een kans op een plekje in het team.
karijn schreef:Ik volg het niet helemaal meer met het paardenverhaal van Carl maar fijn dat hij Uthopia kan rijden. Wordt weer lekker spannend!