Paardenmisbruiker uit Hengelo opgepakt *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Reneee

Paardenmisbruiker uit Hengelo opgepakt *update*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 10:43

RTV Oost
Ingezonden door Bokker Meraki

De politie heeft afgelopen weekend een 42-jarige man uit Hengelo aangehouden voor het seksueel misbruiken van een paard.

Hij werd op heterdaad betrapt met seksattributen bij een paard. De man zegt dat hij seksueel opgewonden raakt van paardenhoeven- en benen. Tot voor kort had hij filmpjes met paardenhoeven op zijn eigen YouTube-kanaal staan. De landelijke stichting Zinloos Geweld tegen Dieren wil dat de politiek ingrijpt en wettelijke richtlijnen opstelt tegen onzedelijke handelingen met dieren. De man is intussen weer op vrije voeten.

Update: Sammie @ [VN] Paardenmisbruiker uit Hengelo opgepakt

doezel2

Re: Paardenmisbruiker uit Hengelo opgepakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 10:57

Iel bah das bij mij in de buurt.

Eens eens een gek altijd een gek dus opgepast

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 11:06

Gadverdamme, geweldig deze man loopt weer op vrije voeten. :(
Wil der niet achter komen wie het is.. daarna zal die zich niet meer kunnen vergrijpen op een paard.
dat dit zo allemaal kan in ons land...

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 11:13

Lekker dan... Fijn hoor, zo'n pannenkoek in de stad :roll:

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 11:14

Seksueel opgewonden van paardenhoeven en paardenbenen.

Ik kan met mijn grootste fantasie nog niet bedenken wat daar geil aan is? :o?

Laten we zeggen, huiselijk geweld begint ook vaak met het slaan en schoppen van de dieren..
Straks zijn de kinderen aan de beurt..

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 11:17

Ben ik de enige die zinloos geweld wel erg ver vindt gaan ?? Zolang het paard niet geslagen of mishandeld werdt ?? Kan me er ook geen voorstelling van maken wat de man deed ?? Ergens wil ik het ook echt niet weten ik vindt het echt vreselijk ranzig.. Maar als het gaat om een menselijk piemeltje zal het paard zich een breuk gelachen hebben gok ik haha

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 11:20

Opgewonden van paardenbenen en hoeven? Die fetisj kan wel eens raar aflopen als een paard zijn hoeven niet zachtzinnig op zijn edele delen laat neerkomen...Hopelijk gebeurt dat de volgende keer als die dwaas weer ''lekker'' bezig is. }> Dat zal hem leren.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 11:25

Tat_jana schreef:
Ben ik de enige die zinloos geweld wel erg ver vindt gaan ?? Zolang het paard niet geslagen of mishandeld werdt ?? Kan me er ook geen voorstelling van maken wat de man deed ?? Ergens wil ik het ook echt niet weten ik vindt het echt vreselijk ranzig.. Maar als het gaat om een menselijk piemeltje zal het paard zich een breuk gelachen hebben gok ik haha

Pardon??? Dan mag je er bij een kind ook wel een vinger erin stoppen zeker..Is toch klein???

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 11:30

Zammie schreef:
Tat_jana schreef:

Pardon??? Dan mag je er bij een kind ook wel een vinger erin stoppen zeker..Is toch klein???

Een kind is geen paard. Een kind heeft ouders, en later zichzelf, die zich bewust zijn van wat er is gebeurd. De eigenaar van een paard heeft dat ook - maar als de misbruiker ook de eigenaar is, en het paard heeft geen pijn, is er eigenlijk niemand die eronder kan lijden. Maar die discussie is zeer uitgebreid gevoerd in een discussietopic op NM - misschien interessant om eens op te zoeken. :)

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 11:54

Die man moeten ze opsluiten met tbs, met de rechten van het dier is het nog altijd slecht gesteld!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 12:12

Nou lekker dan, mijn paarden staan randje hengelo.

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 12:20

Bah Bah. Die van mij ook in Hengelo, maar goed.. Maak me er niet druk om. Als hij bij die van mij in de buurt al kan komen... heeft ie al best n overwinning behaald. Dan nog. Wat een varken die vent.

bir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 12:33

wat lopen er toch gestoorde mensen op deze aardbol rond! _-:(

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 12:52

Hengelo GLD of HengeloooooooOV?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 12:54

Door rtvoost dus denk hengelo ov

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 13:00

Cursusje natuurlijk bekappen en meneer is gelukkig :=

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 13:20

Oké ben het met tatjana eens, buiten dat zo'n persoon natuurlijk een zieke heeft en dat het verschrikkelijk ranzig is, heeft een paard natuurlijk geen geestelijke schade door een stijve mensenpiemel of dildo. Dan zou KI en opvoelen ook verboden moeten worden, want dan verdwijnt er een hele mensenarm in de flamoes van het paard.
Het is natuurlijk wel zorgelijk, dat zo'n man met een ziekelijke kronkel in de kop vrij rond loopt. Want wat bedenkt zo'n gek zich de volgende keer...

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 13:23

Hengelo Ov inderdaad..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:31

bah bah bah... t zou je paard maar wezen de idioot... geef deze man dan lekker een opblaas paard
vind t alleen niet kunnen dat zo een idioot gewoon weer vrij is gelaten -O-

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:34

Wat een idioten lopen er ook rond. Zit ook wel meer als 1 draadje los. Zulke mensen zouden ze echt naar een psychiater moeten sturen.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:37

schoentje schreef:
Oké ben het met tatjana eens, buiten dat zo'n persoon natuurlijk een zieke heeft en dat het verschrikkelijk ranzig is, heeft een paard natuurlijk geen geestelijke schade door een stijve mensenpiemel of dildo. Dan zou KI en opvoelen ook verboden moeten worden, want dan verdwijnt er een hele mensenarm in de flamoes van het paard.
Het is natuurlijk wel zorgelijk, dat zo'n man met een ziekelijke kronkel in de kop vrij rond loopt. Want wat bedenkt zo'n gek zich de volgende keer...

Ik vind flamoes zo'n vies woord :')

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:39

Ligt het aan mij of ben ik de enige die niet snapt dat deze man weer op vrije voeten is. Er was toch een wet aangenomen dat seks met dieren strafbaar is? Mij lijkt dat dit soort seksueel misbruik hier dan ook onder valt...

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:44

@nachtlampje, maar je weet wel wat ik bedoel :D

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:51

Er staat alleen dat hij is aangetroffen met seksattributen bij een paard. Als er op dat moment nog geen sprake was van daadwerkelijk misbruik was hij dus (nog) niet strafbaar.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 15:12

Zammie schreef:
Tat_jana schreef:

Ik geloof dat we het hier niet over kinderen hadden ? En ik zeg ook nergens dat het van mij mag.. Enkelt dat het paard zich krom gelachen moet hebben ;)