Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tat_jana schreef:Ben ik de enige die zinloos geweld wel erg ver vindt gaan ?? Zolang het paard niet geslagen of mishandeld werdt ?? Kan me er ook geen voorstelling van maken wat de man deed ?? Ergens wil ik het ook echt niet weten ik vindt het echt vreselijk ranzig.. Maar als het gaat om een menselijk piemeltje zal het paard zich een breuk gelachen hebben gok ik haha
Zammie schreef:Tat_jana schreef:Ben ik de enige die zinloos geweld wel erg ver vindt gaan ?? Zolang het paard niet geslagen of mishandeld werdt ?? Kan me er ook geen voorstelling van maken wat de man deed ?? Ergens wil ik het ook echt niet weten ik vindt het echt vreselijk ranzig.. Maar als het gaat om een menselijk piemeltje zal het paard zich een breuk gelachen hebben gok ik haha
Pardon??? Dan mag je er bij een kind ook wel een vinger erin stoppen zeker..Is toch klein???
schoentje schreef:Oké ben het met tatjana eens, buiten dat zo'n persoon natuurlijk een zieke heeft en dat het verschrikkelijk ranzig is, heeft een paard natuurlijk geen geestelijke schade door een stijve mensenpiemel of dildo. Dan zou KI en opvoelen ook verboden moeten worden, want dan verdwijnt er een hele mensenarm in de flamoes van het paard.
Het is natuurlijk wel zorgelijk, dat zo'n man met een ziekelijke kronkel in de kop vrij rond loopt. Want wat bedenkt zo'n gek zich de volgende keer...
Zammie schreef:Tat_jana schreef:Ben ik de enige die zinloos geweld wel erg ver vindt gaan ?? Zolang het paard niet geslagen of mishandeld werdt ?? Kan me er ook geen voorstelling van maken wat de man deed ?? Ergens wil ik het ook echt niet weten ik vindt het echt vreselijk ranzig.. Maar als het gaat om een menselijk piemeltje zal het paard zich een breuk gelachen hebben gok ik haha
Pardon??? Dan mag je er bij een kind ook wel een vinger erin stoppen zeker..Is toch klein???