http://www.nos.nl Ingezonden door: Nils_010, bigone, NienSCHaap, Martje58, knetterhard en joke20
Een vrachtwagen met springpaarden van de nationale stal Schuttert uit Ommen is op de N36 frontaal in botsing gekomen met een personenauto. De bestuurder van de auto kwam om. De chauffeur van de vrachtwagen en de paarden zijn ongedeerd.
Over de oorzaak van het ongeval is nog niets bekend. Mogelijk is de auto op de verkeerde weghelft terechtgekomen en op de vrachtwagen gebotst. Het ongeluk gebeurde bij Westerhaar in Twente. De weg is afgesloten.
Zo dan! Zag het zojuist al op het nieuwe maar dat is indd een flinke klap geweest. Man wat een schade! Sterkte voor de nabestaande van de auto en sterkte voor de chauffeur vd vrachtwagen. Want die zal hier ook wel van onderste boven zijn.
De zoveelste dode al die te betreuren is op de n36. Is een verschrikkelijke klap geweest als ik de foto foto zie.
Lotte_Wessel
Geplaatst: 08-07-13 06:37
Vreselijk zeg! Ik was bij csi geesteren de hele week als een groom en mijn paarden stonden naast die van frank schuttert. Raar idee dan dat ze gister zo bij een ongeluk zijn betrokken. Dat vergeten ze de rest van hun leven niet meer. Brrr.. Ik wens de nabestaande en (de bestuurders van de vrachtwagen van) schuttert erg veel sterkte toe. Vresdelijk!!
Knakker
Geplaatst: 08-07-13 06:40
Anne_GTI schreef:
Brrr, wat een klap is dat geweest.... Sterkte voor de bestuurder van de vrachtwagen en de nabestaanden van de man in de audi
Vreselijk, sterkte aan alle betrokken!
P.S. Het is geen Audi (lekker belangrijk, sorry,..)
Zondagavond tegen half acht heeft zich een zware aanrijding voorgedaan op het viaduct in de N36 (traject Witte Paal - Almelo) bij Beerzerveld. Volgens getuigen reed een Toyota Avensis slingerend het viaduct op in de richting van Almelo en botste frontaal op een speciaal voor vervoer van paarden ingerichte vrachtwagen van een handelshuis uit Ommen. De automobilist was op slag dood; de Toyota werd bij de aanrijding volledig vernield. De bestuurster van de vrachtwagen kwam met de schrik vrij; de vier springpaarden, die zij vervoerde, bleven eveneens ongedeerd, hoewel de schotten tussen de boxen flink verbogen waren.
Voor de brandweereenheden uit Bergentheim en Hardenberg was nauwelijks werk weggelegd; het stoffelijk overschot van de overleden man is door een eenheid van het FTT* uit Kampen met hydraulische apparatuur en onder toezicht van een forensisch arts uit het wrak geborgen en weggebracht.
Berger Autax haalde de Toyota op, nadat het VOA-onderzoek afgerond was; berger Wolves sleepte de zwaar beschadigde truck weg. De vier paarden waren daarvoor al naar een andere vrachtwagen overgebracht. De N36 is tot na zonsondergang tussen de afslagen Mariënberg en Westerhaar afgesloten geweest. (zie ook de fotoreportge)
Oooh n.a.v. mriekie's post hierboven weet ik precies waar dat is... Dat is idd zo'n rotstuk! Zeker daar bij dat viaduct.. Wat een verschrikkelijk ongeluk...
Weet ook precies waar het is (kom er regelmatig) maar dit soort ongelukken kunnen op elke weg gebeuren. Heeft niets met de situatie te maken, verkeerde weghelft is verkeerde weghelft.
Vreselijk voor de nabestaanden van de overleden bestuurder. Die wil ik heel veel sterkte wensen.
Ook de overige betrokkenen heel veel sterkte natuurlijk.
Als die man al slingerend de weg op reed is hij wellicht onwel geworden achter het stuur.... Dat kan iedereen gebeuren. Vreselijk je zal maar op je man zitten te wachten tot hij terug komt van een gezellig middagje weg ofzo... EN die arme bestuurster van de vrachtwagen, dat vergeet je nooit meer.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 08-07-13 08:19
Reactie van stal Schuttert op het ongeluk: http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... anden.html Chocobroodje, er was op dat moment ook laagstaande zon. Kan er ook mee te maken hebben. Helaas kan de bestuurder het niet meer navertellen
Jeetje zeg, van die Toyota is bijna niets meer over! Wat moet die klap hard zijn geweest! Heel veel sterkte aan de nabestaanden en de vrachtwagenchauffeuse.....dit is een vreselijk ongeluk...
Samblabla
Geplaatst: 08-07-13 08:22
Heftig..
xMercury
Geplaatst: 08-07-13 08:22
Vreselijk.. De auto zit echt goed in mekaar. Arme paarden, groom van Schuttert en natuurlijk de man in de Toyota
Wel grappig om te zien dat Schuttert alweer een nieuwe vrachtwagen klaar heeft staan om de paarden over te laden!
Cayenne
Geplaatst: 08-07-13 08:23
xMercury schreef:
Wel grappig om te zien dat Schuttert alweer een nieuwe vrachtwagen klaar heeft staan om de paarden over te laden!
Wat is daar grappig aan? Lijkt me heel normaal en het is een grote springstal met meerdere vrachtwagens. Niets vreemds aan
xMercury
Geplaatst: 08-07-13 08:29
Cayenne schreef:
xMercury schreef:
Wat is daar grappig aan? Lijkt me heel normaal en het is een grote springstal met meerdere vrachtwagens. Niets vreemds aan
Dat mensen zoveel geld hebben
Cayenne
Geplaatst: 08-07-13 08:31
Zal wel aan mij liggen maar ik snap de humor niet en vind het trouwens ook een beetje misplaatst.
In ieder geval sterkte aan alle betrokkenen en nabestaanden. Heftig..
xMercury
Geplaatst: 08-07-13 08:32
Cayenne schreef:
Zal wel aan mij liggen maar ik snap de humor niet en vind het trouwens ook een beetje misplaatst.
In ieder geval sterkte aan alle betrokkenen en nabestaanden. Heftig..
Humor... Yeah right. Het viel mij gewoon op, that's all.
nanda1980
Geplaatst: 08-07-13 08:34
Inderdaad een vreselijk ongeluk. Sterkte aan alle betrokkenen en nabestaanden. Helaas blijft die N36 een rotweg. En zoals Cayenne het al zei, je kunt vast nooit echt te weten komen over het waarom, omdat de bestuurder helaas is overleden. Maar ja, aan de andere kant maakt dat ook niet uit, want het blijft vreselijk, hoe dan ook gebeurd.