Vier amazones in EK eventing team pony’s

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Vier amazones in EK eventing team pony’s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 12:01

www.knhs.nl

Bondscoach Alice Waanders heeft na de laatste observatiewedstrijd afgelopen zondag in recreatiegebied Vlietlanden bij Leidschendam haar eventingteam bekend gemaakt dat van 23 tot en met 28 juli deelneemt aan het EK pony’s in Arezzo. Het team bestaat uit vier amazones, die allen debuteren op een internationaal kampioenschap.

Waanders selecteerde de top vier van het KNHS kampioenschap: Gerdine Frens (Ermelo) met Montignac du Vi, Anne Groot Koerkamp en Urban, Angela Kollee met Ziolieta en kampioene Gwen van Tilburg (Biddinghuizen) met Quinn de L'equille.

"Ik heb vertrouwen in de combinaties die meegaan naar het EK. Het is lastig om een inschatting te maken met betrekking tot de kansen, maar de ruiters zijn goed voorbereid. Als laatste voorbereiding richting EK hebben we de komende weken nog twee trainingen en de pony’s zullen uiteraard ook goed bekeken worden door de teamveterinair.”

Het EK pony’s wordt verreden van 23 tot en met 28 juli in het Italiaanse Arezzo.

Er kunnen nog twee combinaties toegevoegd worden aan het de selectie. Deze zullen volgende week na de laatste training bekend gemaakt worden

StalDiefdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:32

Dat ze die beslissing zo kort voor het EK nog (moeten) maken verbaast mij, zeker als ze nog over 'goed voorbereiden' spreekt.
Is dat ook zo bij andere disciplines en valt het me nu pas op, of is dit iets eigen van eventing?

annelindeeee

Re: Vier amazones in EK eventing team pony’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:58

Super knap Angela!!

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 17:22

Gerdine en monty toppers !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:18

Barb77 schreef:
Dat ze die beslissing zo kort voor het EK nog (moeten) maken verbaast mij, zeker als ze nog over 'goed voorbereiden' spreekt.
Is dat ook zo bij andere disciplines en valt het me nu pas op, of is dit iets eigen van eventing?

Andere disciplines ook niet veel eerder hoor!

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:24

Er word voor de tijd veel getraind met de ruiters die kans maken om deelname te doen op het EK
En en worden veel dingen ondernomen door er knhs en de Rabo

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:42

Jammer dat de beslissing uiteindelijk alleen gebaseerd is op de laatste observatie. :n

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:36

Er zijn meerdere observaties geweest en de combinaties worden ook in de gaten gehouden met uitslagen enz

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 20:50

Daar ben ik het niet mee eens. Met name over één lijn in de laatste observatie.

pandora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 07:29

Weet iemand of er live stream uitzendingen zijn? Zou héél graag het eventing team volgen en met name Angela Kollee. Ik heb van dichtbij namelijk de hele weg naar dit nu al succes gevolgd ;)
Had bijna het vliegtuig gepakt om te gaan kijken, maar ben bang om te vliegen :(
Vandaar live stream de beste optie :D Volgens mij kun je zelfs op de site http://pony-european-championship-2013. ... -2013.html niet kijken, ook al staat er wel wat over live stream.

pandora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 19:53

Heb de organisatie een mail gestuurd en vanaf morgen zijn er live stream uitzendingen. :D