Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Ook wordt de kijker getrakteerd op een interview met de grote Britse springruiter Michael Whitaker. Hij heeft niet veel tijd voor een privéleven en Manon vraagt hem op de man af of hij dan wel tijd heeft voor romantiek
Laat hem maar vertellen over zijn manier van trainen, het opbouwen van jonge paarden of weet ik het ipv hoe vaak hij het bed induikt... Gulpje schreef:Ik heb het opgenomen, was mij te vroeg om voor op te staan in m'n weekend.
Zo jammer dat ze ten eerste niet een presentatrice neerzetten die nog enigszins verstand heeft van paarden. Hoe die Manon oh en ah zat te roepen naast het jurylid was behoorlijk sneu. Om maar niet te spreken over haar interviews, haar gesprek met Gerco was tenenkrommend. Ze laten Britt dekker toch ook niet de interviews doen bij Studio Sport Voetbal? Fajah Lourens rijdt paard. Dan heb je iig er iemand staan die er affiniteit mee heeft. Oh en dan Zoer Senior aan het woord laten, ik verstond er geen drol van.
Zo'n programma wordt dan bij voorbaat eigenlijk al niet serieus omdat de interviews nergens op slaan. Net als de gesprekken op een verjaardag over jouw paard met een niet paarden dan wel dierenliefhebber
van het niveau "eh dus je gaat elke dag naar je paard??"