Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caesar schreef:We praten hier toch over 2 verschillende dingen. Op het moment van constatering was de vrouw die niet in overtreding op de verzorging. Als de pony niet vast kwam te zitten, was er dus niets aan de hand geweest.
Prikkeldraad wordt op veel plaatsen nog gedoogd en vindt dit dan ook een vreemd artikel.
niet heel het jaar door op stal moet staan en alleen s'avonds zijn wonderen mag verrichten, ik vind het alleen niks voor paarden.
en
ieder z'n eigen afscheiding.
nou ????? Urielle schreef:Ik denk... dat die vrouw misschien wel speciaal voor die Sh*tlander juist prikkeldraad heeft, het kunnen gruwelijke uitbrekers zijn, als prikkeldraad het beest dan iig binnen de wei houdt... als ie met stroomdraad of lint regelmatig de weg op gaat zal ze nog wel meer problemen krijgen met de politie.
JudithO schreef:Hier toch een hengstveulen gehad 3 jaar geleden, die ook onder prikkeldraad doorkroop.. Ja, een Shetlander. Die bleef echt alleen staan achter stroomdraad met een hele flinke klap en minstens 5 lagen.
Dus prikkeldraad is heus niet het wondermiddel.
Urielle schreef:Ik denk... dat die vrouw misschien wel speciaal voor die Sh*tlander juist prikkeldraad heeft, het kunnen gruwelijke uitbrekers zijn, als prikkeldraad het beest dan iig binnen de wei houdt... als ie met stroomdraad of lint regelmatig de weg op gaat zal ze nog wel meer problemen krijgen met de politie.