In Rotterdam is zojuist de FEI Landenwedstrijd Springen begonnen. Acht landen brengen een team aan de start. Gelukkig brengen de hindernissen wat kleur aan in het plaatje, want het is een grijze dag. Nu is het voor ons nog te hopen dat het Nederlandse team reden geeft tot applaus en warmte op de tribune!
Updates: Tweede omloop; Jur Vrieling rijdt als eerste in de tweede omloop. Met een balk en een tijdstrafpunt komt hij uit op 5. Willem Greve rijdt net als Jur 5 strafpunten.
Eerste omloop: Helaas reed Jur Vrieling net buiten de tijd, wat leidde tot 1 tijdstrafpunt. We houden jullie op de hoogte! Willem Greve komt met Carambole uit op 6 straftpunten door een springfout en 2 tijdsfouten. Hendrik Jan Schuttert komt helaas uit op een topscore van 21 strafpunten. Frank Schuttert met Winchester HS rijdt 5 strafpunten.
Nederland komt op een totaal van 12 strafpunten in de eerste omloop. De kans is klein dat Nederland mag starten in de tweede omloop met dit resultaat.
Voor de trouwe volgers kan ik melden dat Sansje wat later is. Die is net in de partybus (= pendelbus) gestapt en kan geloof ik zo aan de karaoke beginnen.
Bonechi_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-13 15:22
III schreef:
wordt het nog ergens uitgezonden op tv? of via internet?
Ik geloof dat er alleen betaalde streams zijn. Dat was in ieder geval de laatste dagen het geval.
ja vooralsnog wel. Als we alles mee willen typen zien we geen paard meer
We zullen als alle landen geweest zijn een update geven. Maar... we staan er niet zo goed voor... Er zijn al 4 landen die er beter voor staan op dit moment.
Huilen! Natuurlijk lees ik dit pas weer wanneer het afgelopen is... Grmbl... Live zien is zo leuk... Zoals ik begreep bij die link is zondag pas weer een nos live stream?