Twee paarden die per paardentrailer werden vervoerd zijn ongedeerd gebleven bij een ongeluk in Ommen. De eigenaar van de paarden raakte de macht over het stuur kwijt en kwam met de auto in de sloot terecht. De paardentrailer achter de auto kantelde. In de trailer stonden twee paarden. Die werden snel door de eigenaar uit de trailer gehaald. De paarden raakten niet gewond bij het ongeluk en ook de eigenaar kwam er zonder kleerscheuren vanaf.
Ik vraag me altijd af hoe je paarden uit een gekantelde trailer kan halen...
Casarell
Geplaatst: 19-06-13 13:50
Ik vraag me af of er nou daadwerkelijk een VW golf station voor een 2 paards trailer staat met ook nog eens 2 paarden erin? Volgens mij mag deze auto dat helemaal niet trekken...
Gelukkig zijn beide paarden én inzittenden er goed vanaf gekomen..!
noukie12
Geplaatst: 19-06-13 13:52
Mjetterd schreef:
Idd maar wauw krijg je toch kippenvel van!! Brr moet er niet aan denken wat een Horhorr!
Eirikur
Geplaatst: 19-06-13 14:00
Mjetterd schreef:
Mwoah, het dak ligt er half af, dus ze zullen al een end buiten gelegen hebben zonder dat er aan gesjord hoefde te worden.
Verder denk ik ook dattie een tikkie een probleem met de verzekering gaat krijgen. 700 kg trailer plus 2x 650 kilo paard is bij elkaar 2 ton. De zwaarste motorvariant van dit type Golf Variant, de 1.9 Tdi, mag 1200 kg trekken bij een max. kogeldruk van 50 kg...
He bah, wat fijn dat de paarden en de eigenaar er veilig en zonder gewonden vanaf zijn gekomen! Ook hier de vraag hoe je die paarden dan in godsnaam uit die trailer krijgt..