Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xMyrth schreef:haha supervet! vraag me wel een beetje af wat het gele mannetje aan het doen is? of is dat normaal in de rensport?

ik ben alweer een flink tijdje gelukkig met de mijne en zie alleen maar de vele voordelen van het ras

xNK schreef:Plaatselijk aardbeving ...
Wel grappig om te zien, heb bijna de neiging om ze vooruit te drukken, ben op de renbaan wel iets harders gewend, haha!
Als ik ze soms in de wei zie hollen loopt het best door hihi Selka schreef:xNK schreef:Plaatselijk aardbeving ...
Wel grappig om te zien, heb bijna de neiging om ze vooruit te drukken, ben op de renbaan wel iets harders gewend, haha!
Hoeveel zou het schelen? Ik bedoel massa etc. zorgt ervoor dat ze langzamer zijn natuurlijk, maar ik vraag me af hoeveelAls ik ze soms in de wei zie hollen loopt het best door hihi
Selka schreef:xNK schreef:Plaatselijk aardbeving ...
Hoeveel zou het schelen? Ik bedoel massa etc. zorgt ervoor dat ze langzamer zijn natuurlijk, maar ik vraag me af hoeveelAls ik ze soms in de wei zie hollen loopt het best door hihi