CHIO Aken:Duits springteam staat vast

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dinopino

CHIO Aken:Duits springteam staat vast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 20:11

St-georg/ bokt.nl

De bondstrainer Otto Becker heeft de vijf Duitse springruiters bekend gemaakt, die tijdens het CHIO Aken voor Duitsland het parcours ingaan.
Op donderdag 27 juni zullen de volgende ruiters de kans hebben om voor Duitsland de punten naar binnen te halen:
De als eerste op de FEI wereldranglijst geplaatste Christian Ahlmann, de Duitse Kampioen Daniel Deußer, Ludger Beerbaum,Michaels-Beerbaum en Carsten-Otto Nagel. De reserveruiter is nog niet bekend en zal ter plaatse bekend worden gemaakt.

De punten die in Aken worden verzameld kunnen meetellen voor Furusiyya-Nation Cup in Barcelona.

Dallista

Re: CHIO Aken:Duits springteam staat vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:36

Leuk, mooie startlijst! Verheug me er, zoals elk jaar, weer enorm op.

Ben wel nieuwsgierig naar de dressuur startlijst, daar mis ik van de Nederlandse ruiters toch wel wat namen... zouden die allemaal Aken overslaan omdat het zo kort op Rotterdam volgt, of is het gewoon een kwestie van afwachten, dat er nog meer namen bekend worden gemaakt de komende dagen? (of dat het van de prestaties in Rotterdam afhangt?)

Ashley5760

Re: CHIO Aken:Duits springteam staat vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:45

Hm jammer dat ehning er niet bij zit.... Hij was van de week nog eerste in cannes geloof ik.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 11:44

Ashley5760 schreef:
Hm jammer dat ehning er niet bij zit.... Hij was van de week nog eerste in cannes geloof ik.

Hij staat wel op de startlijst van CHIO Aken, dus kan gelukkig wel als individuele ruiter starten.