Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Of ze durven er niet langs omdat ze bang zijn dat het paard schrikt
Vrachtwagens, motorsrijders, autos met luide aanhangwagens... De enigste die bij ons op de baan ooit stopte voor mij was een buschauffeur die ik uiteraard super vriendelijk heb bedankt (had hem niet horen/zien aankomen, gelukkig is paardlief nergens bang van). 
"paarden horen niet op de weg, maar in de wei zich dik te eten voor de slager" duidelijk een paardenhater
LOLLYYwood schreef:Goede actie! Vorige week was ik -volgens de autobestuurder- de oorzaak van een bijna verkeersongeval, terwijl de bestuurder mij (en ponylief aan de hand, die overigens niet verkeersmak is, maar ik was 'm naar de wei aan het brengen) voorbij vlamde aan zeker 50km/u. Waardoor ponylief dus verschoot, ik bijna in de beek naast ons lag en de fietser bijna op de grond door het plotse remmen"paarden horen niet op de weg, maar in de wei zich dik te eten voor de slager" duidelijk een paardenhater

) Liejn schreef:Heel goed.. Voel me hier met een paard op de baan ook idd alles behalve veilig! In nl kan je vaak nog op fietspaden enzo maar op die maner hebben ze dat hier gewoon niet.. Dat er niet meer ongelukken gebeuren hier dat verbaast me echt..