Ik zat net op facebook te lezen,tot ik dit zag staan.http://westlanders.nu/index.php/nieuws/monster/55/10204iemand die er staat zegt dat ook de bewakingcamera's gestolen zijn.is toch een schade! blijf van andersmans spullen af!! Deel op Facebook Tweet Foutje gespot? Tip de redactie
Tsja, welkom in het tijdperk waarin mensen niet van andermans spullen af kan blijven... Het is op het moment vaak raak..
Kabouterdans schreef:[VVDD] Zadelroof omgeving Den HaagDan gaan we hier verder! mag hier weer een slotje op.
marjan19 schreef:Tsja, welkom in het tijdperk waarin mensen niet van andermans spullen af kan blijven... Het is op het moment vaak raak..Stelen is net zo oud als de mensheid.
celano schreef:marjan19 schreef:Tsja, welkom in het tijdperk waarin mensen niet van andermans spullen af kan blijven... Het is op het moment vaak raak..Stelen is net zo oud als de mensheid.Zin om wijsneuzerig uit de hoek te komen; ik zou zeggen"ouder"
Hier is inderdaad al een topic over gemaakt.[VVDD] Zadelroof omgeving Den HaagIk zal dit topic sluiten.