Hans Peter Minderhoud en de KWPN-hengst Glock’s Ziësto schreven donderdagavond op overtuigende wijze de overwinning in de Prix St. Georges van Outdoor Gelderland op naam. Minderhoud stuurde de zoon van Lancet naar een percentage van 75.05%. Op het protocol prijkten onder andere achten en negens voor de uitgestrekte draf, schouderbinnenwaarts en de overgangen. Bij de changementen om de drie kreeg de combinatie te maken met een kleine storing, waardoor de jury vieren en vijven noteerde.
Op de tweede plaats volgt Michael Eilberg (Engeland) met Woodlander Rockstar (v. Rotspun). Zij ontvingen 70.02%. Diederik van Silfhout en de elitemerrie Anne Beth eindigen met 68.71% op de derde plaats. Geert-Jan Raateland en Zorro namen bezit van de vierde plaats (68.68%).
jammer dat ziesto niet ter dekking staat, zou goed passen bij mijn merrie, mede in verband met bloed-spreiding
Suzanne F.
Geplaatst: 01-06-13 08:38
Staat ie niet ter dekking?? Ik dacht nog wel: Als ik mijn merrie ooit laat dekken zou Ziesto een goede optie zijn, inderdaad ivm de bloedvoering. Die van mij voert zowel Jazz als Ferro.
purkie
Geplaatst: 01-06-13 09:19
Suzanne F.
Geplaatst: 01-06-13 11:21
Jeetje wat megaknap gereden zeg! Respect! Wat kan hij toch handig sturen zeg. Dier staat er ook goed aan. Hij zou voor het mooie net wat beter door rechts mogen maar verder prachtig stil in de aanleuning en heel correct. Goed paard ook!