Oranje boven in Roosendaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Oranje boven in Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 11:38

www.knhs.nl

Nicole den Dulk, Demi Vermeulen, Sanne Voets en Frank Hosmar wonnen afgelopen weekend al hun proeven tijdens de internationale para-dressuurwedstrijd in Roosendaal. De wedstrijd diende tevens als observatiewedstrijd voor het Europees Kampioenschap in augustus in Herning. Bondscoach Joyce Heuitink is tevreden over haar pupillen die over de hele linie goed presteerden.

“Ik houd mijn vizier heel breed. Naast Nicole, Demi, Frank en Sanne, die in Roosendaal al hun proeven wonnen, hebben meer combinaties in Roosendaal heel goed gepresteerd. Het gaat dan om kleine foutjes in de proeven die toch paar procent schelen”, vertelt Heuitink. “Het was een mooie, drukke wedstrijd met een hele goede organisatie. De vaste stallen zijn goed bereikbaar en dat is voor rolstoelgebruikers natuurlijk een voordeel.”

“Demi Vermeulen en Sanne Voets reden proeven van heel hoog niveau waar zelfs nog verbeterpunten zijn. Frank Hosmar heeft in Tiësto en Aphaville twee paarden met veel allure. Ik ben er nog lang niet uit wie mee gaan naar het EK. Ik heb het NK in Hoofddorp (17 tot en met 21 juli, red.) en daarna Hulsterlo nog voordat we naar Herning gaan.”