Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heidy_wilco schreef:Ik weet niet van hoe en wat, maar een agent zegt niet voor niks dat hij niet nasr de pasrden mag vanwege de veiligheid, en het is gewoon oliedom om dat bevel te negeren. En ik heb ook een klein beetje het gevoel dat meneer het overdrijft om te verhullen dat hij zelf dom deed. Als hetwel zo erg is geweest als hij zei is datook niet goed van de agent.
dakota schreef:Prima dat de politie zegt dat het (te) gevaarlijk is. Dan vind ik het daarna een keuze van de persoon zelf. Als iemand zijn paarden (of andere dieren) wil redden met gevaar voor eigen leven dan vind ik dat die persoon daar volledig het recht toe heeft. Politie zou kunnen helpen en zo niet dan horen ze tenminste hun handen / pepperspray thuis te houden.
heidy_wilco schreef:Ik weet niet van hoe en wat, maar een agent zegt niet voor niks dat hij niet nasr de pasrden mag vanwege de veiligheid, en het is gewoon oliedom om dat bevel te negeren. En ik heb ook een klein beetje het gevoel dat meneer het overdrijft om te verhullen dat hij zelf dom deed. Als hetwel zo erg is geweest als hij zei is datook niet goed van de agent.