Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat een idiote mensen lopen er toch rond! Goed dat ze er mee naar het nieuws zijn gegaan. Hopelijk krijgt dat verhaal nog een staartje. Maar waarschijnlijk wordt de politie pas wakker als zo'n kerel een keertje echt doordraait en het te laat is..
Zal niet de eerste keer zijn.....Lianne86 schreef:Houden we er ook even rekening mee dat kids nog best wel kunnen overdrijven?Zal niet de eerste keer zijn.....
Maarja, mocht het wel echt zo zijn; dan hoop ik toch wel dat de politie er iets aan doet..
Die bemoeien zich overal mee...
8nnemiek schreef:Ik neem aan dat de ouders wel redelijk goed kunnen inschatten of hun kind liegt/overdrijft, dus ik vind dat de politie zo'n melding wel serieus moet nemen. Dat is toch niet niks, een kerel die achter een meisje aan rent terwijl die geroepen heeft dat ie haar eens zal slaan. Ik zou me dood schrikken, ook als ouder zijnde.

KimD schreef:Lianne86 schreef:Als ouder was ik sowieso verhaal gaan halen bij de meneer zelf voordat ik naar de politie was gegaan...
Zo ben ik ooit met die van mij gaan wandelen, wilde die niet meer vooruit, dus ik gaf hem een tikje met het touw.... Kreeg daarop al commentaar...
`dit bedoel ik dus.

Kijk eens hoe je reactie dan overkomt.... Die van mij die hapt soms wel eens als ie weer uit de hand is gevoerd, maar springt dan echt een paar meter naar achteren omdat ie weet dat het niet mag.. en het enige wat ik dan doe is "Hey" en een vingertje omhoog, ik sla hem dan niet eens, maar die reactie die hij dan geeft.. Net of ie heel hard geslagen gaat worden :S Komt ook lekker over op andere :p Lianne86 schreef:8nnemiek schreef:Ik neem aan dat de ouders wel redelijk goed kunnen inschatten of hun kind liegt/overdrijft, dus ik vind dat de politie zo'n melding wel serieus moet nemen. Dat is toch niet niks, een kerel die achter een meisje aan rent terwijl die geroepen heeft dat ie haar eens zal slaan. Ik zou me dood schrikken, ook als ouder zijnde.
Hier ben ik het nog minder mee eens
Juffrouw op de basisschool hebben ze in elkaar geslagen omdat een meisje thuis kwam met "de juf heeft me geslagen"; sommige mensen reageren er heel raar op (terwijl de juf alleen een tik op de kont gaf, gewoon van "hup", niet boos of wat dan ook, gewoon speels zeg maar...) Je weet niet wat de normen en waarden van die mensen zijn en hoe ze op dingen reageren... En geloof mij maar, er zijn te veel ouders die hun kind altijd geloven
Damn... Er zat niets achter.... Ik moet hier niet eens op in gaan
Is geen mishandeling imo, is consequent optreden naar gedrag dat gewoon absoluut niet te tolereren is.
Mary1971 schreef:Lianne86 schreef:Zie het als een schouderklopje zegDamn... Er zat niets achter.... Ik moet hier niet eens op in gaan
Een schouderklopje is in mijn ogen iets heel anders als een tik op de kont hoor...
Bassisschool... Ook een boze moeder op school. Of kids die gewoon zo glashard staan te liegen en dat de ouder hen geloofd... ook al was je er bij en weet je dat het niet zo is gegaan.. Die zijn er ook genoeg... (Deels opvoeding natuurlijk)
Mary1971 schreef:Lianne86 schreef:Zie het als een schouderklopje zegDamn... Er zat niets achter.... Ik moet hier niet eens op in gaan
Een schouderklopje is in mijn ogen iets heel anders als een tik op de kont hoor...
ik zie me al rennen haha!