Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CarinaR schreef:Frieswytske. Heb jij wel is een paard verloren.
Het is maar een.dier...tjonge zeg.
Sterkte voor iedereen die met dit paard te maken had.
Marga schreef:http://www.ditisroden.nl
Drie dagen mooie en spannende paardesport werd zaterdag 11 mei 2013 afgesloten met het Concours Hippique Tuigpaarden.
Het werd een geslaagde slotdag met weliswaar een zwart randje. Rubriek 5 -Eenspannen Tuigpaarden Open Klasse Cat.4,was zo'n beetje afgelopen, toen het tuigpaard Teunis-Jan met nummer 394 van eigenaar en rijder Freerk Helmus uit Oldekerk, ter aarde stortte om helaas niet meer op te staan. Voor de aanwezige toeschouwers natuurlijk een tragische gebeurtenis en in het bijzonder voor de fam. Helmus.
Er werd gedacht aan een inwendige bloeding, maar de werkelijke oorzaak is uiteraard zonder nader onderzoek moeilijk te geven.
[ Video ]
FriesWytske schreef:CarinaR schreef:Frieswytske. Heb jij wel is een paard verloren.
Het is maar een.dier...tjonge zeg.
Sterkte voor iedereen die met dit paard te maken had.
Ja, ik heb er zelfs wel meerdere verloren. Dus ik weet echt wel waar ik over praat. En voor de eigenaren is het heel erg. Maar moet daar werkelijk een evenement om worden afgelast. Nee, en de speaker deed het heel netjes. Denk dat er later nog wel wat over is gezegd.
FriesWytske schreef:Wat moet ie dan, snikkend iets zeggen. Kom op, zeg. Het is maar een dier. Als het nu de menner was of iemand anders op het terrein. Dan was het heel wat anders geweest. En dan was het ook wel afgelast.