Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nelleke_ schreef:Waarom heb ik het gevoel dat dit weer een projectje: 'luxe voor ruiter niet voor paard' gaat worden?
Kun je in Zeeuws-Vlaanderen wel een beetje mooi buitenrijden? Als in: hoeveel km goede ruiterpaden liggen in de directe omgeving? Anders zou het voor menig paardenliefhebber nieteens de moeite zijn om er naartoe te reizen.
Willemina_L schreef:In de Braakman is al wel degelijk behoorlijk wat ruiterpad te vinden, aan de Oostzeedijk waar pensionstal en KI station Equus al zit.... Hele leuke stal overigens!
Het zou wel leuk zijn om de loterij te winnen en dan een kaveltje te kopen.. hihi!!
Diane65 schreef:Optimistisch plan. Van de meesten van dit soort plannen hoor of zie je niets meer. Geen geld, crisis. En dan nu zoiets gaan bouwen?? Ben zeer benieuwd.
Rianneke schreef:Diane65 schreef:Optimistisch plan. Van de meesten van dit soort plannen hoor of zie je niets meer. Geen geld, crisis. En dan nu zoiets gaan bouwen?? Ben zeer benieuwd.
Zo denk ik er ook over...
Ik denk dat veel mensen het een ontzettend leuk/mooi idee vinden, maar dat het qua kosten gewoon niet te doen is. Zeker in deze tijd...
Olikea schreef:Willemina_L schreef:In de Braakman is al wel degelijk behoorlijk wat ruiterpad te vinden, aan de Oostzeedijk waar pensionstal en KI station Equus al zit.... Hele leuke stal overigens!
Het zou wel leuk zijn om de loterij te winnen en dan een kaveltje te kopen.. hihi!!
Ik ken alleen het stuk waar je van de kant van terneuzen in kan.. Over dat bruggetje zeg maar.
En dan het nieuwe stuk. Wat ik daar erg jammer vond was er dat er langs de paden van die kleine paaltjes (ong 20 cm) stonden, met van die gladde ijzerdraad ertussen gespannen was. Als je daar aan de kletter gaat kost dat de benen van je paard.
We hebben daar een jaar terug of zo nog een mail over gestuurd, maar niks meer over gehoord.