Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MirMy schreef:Terecht! Mag zeker naar gekeken worden. Als een paard 2x onderuit gaat...... jammer dan voor het verkeer! Boel opblazen? Denk het niet, als je auto ermee stopt kun je ook niet doorrijden.
MirMy schreef:Mee eens! Caviakammers?![]()
liedje89 schreef:MirMy schreef:Mee eens! Caviakammers?![]()
Caviakammers zo noemen we mensen die trachten voor dierenrechten op te komen en zich daarbij vooral niet laten hinderen door kennis, kunde of gezond verstand.
Voorbeeld:
De mevrouw die ooit op een warme dag mijn instructeur wilde spreken omdat het paard voor zijn wagen iets vermoeid/buiten adem was (zeker bij warm weer kan dat toch gebeuren niet echt iets om je druk om te maken, zie gebrek aan kennis), ze vond het verstandig om dat te doen door voor de neus van het paard te gaan staan en dat wild gebarend te brullen tegen de koetsier (arme paard schrikt zich natuurlijk kapot als er zo naar hem geschreeuwd word, dus ook duidelijk geen gezond verstand).
karenwrmdm schreef:Dat een paard geen duidelijke verwondingen heeft, hoeft toch niet gelijk te betekenen dat er geen spieren/pezen zijn gescheurd, dat er een bot is gebroken, of ergere dingen waar ik liever niet aan denk! dat het paard zijn broodwinning is álla, maar had ik zo'n bedrijf dan hadden mijn klanten hun geld teruggekregen, en paard losgetuigd en gelijk de dierenarts opgebeld! ik vind de beschuldiging meer dan terecht!