PAVO en TRUST Equestrian zijn op zoek naar twee nieuwe ruiters die een sponsorscontract ter waarde van 5000 euro willen winnen. Daarvoor hoef je geen Anky of Gerco te heten: elke actieve ruiter die enthousiast is over Pavo en TRUST kan meedoen.
Je wint het contract door te laten zien dat je Pavo en TRUST goed in beeld kan brengen als jij gesponsord zou worden, dit doe je door punten te verzamelen via de actiewebsite. De 20 ruiters die de meeste punten hebben verzameld, komen in actie tijdens de finale op Horse Event. Rob Ehrens en Emmelie Scholtens geven tijdens een clinic de laatste punten weg, en kiezen zo een winnaar. Meer informatie over het puntensysteem en de gratis aanmelding vind je op http://www.wineensponsorship.nl
Wil je nog meer kans maken op een plek in de finale? Dat kan! Als dressuurruiter kun je via Bokt kans maken op een wildcard voor de finale. Hoe dat precies in z'n werk gaat maken we later deze maand bekend, dus houdt de voorpagina in de gaten!
Doe je al mee met de actie en vind je het leuk om daar met anderen op Bokt over te praten, dat kan in dit topic.

) 
) en maar eens zien hoe ver ik ga komen, het lijkt me alleen al heel leuk om mee te doen aan de clinic, die ervaring is nooit weg natuurlijk. Die sponsorship die je uiteindelijk kunt winnen stelt misschien niet zo héél gek veel voor, maar voor mij en mijn paard toch wel voldoende hoor! Plus dat je ook je ervaringen kunt bloggen, facebooken etc.
Het zijn een aantal handige spullen, kleding, voeding & supplementen. Met die spullen kun je wel wat langer voorruit (en direct uittesten hoe de kwaliteit is
) en die voeding en supplementen voor een jaar is mooi meegenomen (direct een handige manier voor mij om te kijken hoe mijn paard het op Pavo doet, hij is niet makkelijk qua voeding en we zijn nog erg zoekende alleen vind ik Pavo behoorlijk prijzig om het gewoon maar zo uit te proberen). En de dekens van Trust ben ik ook wel erg benieuwd naar hoe die zijn! Vooral de kussentjes in de dekens die schuurplekken tegen zouden moeten gaan...
maar iig ze hadden er wel wat anders op mogen verzinnen..