Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:ik rijd hem nu zonder de druk die er de afgelopen jaren was.”
Suzanne F. schreef:Sammie schreef:ik rijd hem nu zonder de druk die er de afgelopen jaren was.”
Letterlijk of figuurlijk.![]()
Vond het er altijd uitzien alsof hij gruwelijk sterk was, miste de lichtheid en de harmonie bij deze combinatie.
Maar toch een bewonderenswaardige staat van dienst! Fijn dat ze hem op tijd met pensioen stuurt.

Sammie schreef:http://www.bokt.nl
De Deense vosruin Mistral Hojris (Michellino x Ibsen) van de Britse Laura Bechtolsheimer,
etc
"Maar als er een moment komt waarop ik denk: Hij wordt oud en voelt niet lekker meer dan trek ik hem terug. Hij is mij niks verplicht.”

Suzanne F. schreef:Sammie schreef:ik rijd hem nu zonder de druk die er de afgelopen jaren was.”
Letterlijk of figuurlijk.![]()
Vond het er altijd uitzien alsof hij gruwelijk sterk was, miste de lichtheid en de harmonie bij deze combinatie.
Maar toch een bewonderenswaardige staat van dienst! Fijn dat ze hem op tijd met pensioen stuurt.
Volgens Klaus Balkenhol is haar rijden een voorbeeld hoe het Skala uitgevoerd moet worden.
Heb het hem zelf horen zeggen 2 jaar geleden op de Equitana. En dat was voor mij de druppel en ben ik de tribune af gelopen om te gaan shoppen. s0173957 schreef:Iemand ooit al eens gekeken wat voor paard Mistrals is?
Dat is een en al spier en kracht... geen wonder dat je dan af en toe eens wat sterker moet inkomen... en dan toch nog altijd een pak minder spanning op de hele combinatie als ik bij vele anderen zie, oa enkele idolen van velen hier op Bokt...
Olympia96 schreef:Sjonge... Wat een gezeur, overdrijven is ook een vak! Alsof we niet dwars door de mond van Parcival kunnen kijken, of is dat wel jullie idee van fluwelen handschoentjes? Ik heb genoten van Mistral & Laura tijdens de OS.
sarabande schreef:Lara_Silver schreef:Nou inderdaad. Vind het rijden van Bechtolsheimer er nog prettiger uit zien.
Ach er zijn altijd mensen die de voorkeur geven aan SM
Daarbij rijd ik mijn pony op mijn pinken, hij geeft me dan ook absoluut geen rede om kracht te zetten overigens.
Gini schreef:Hier spreekt een "medestander", want ik vind de kritiek op LaUra () ook wat van de zotte. Als ik een nieuwsbericht zie met een topdressuurruiter in de titel dan weet ik al zo welke reacties er komen. Ik ben dit keer weer niet teleurgesteld.
Lara_Silver schreef:Ik vergelijk hier de twee amazone's. En ik mag nog altijd aangeven als ik uit twee kwaden zou moeten kiezen ik Bechtolsheimer zou kiezen en zeker niet Cornelissen. Maar het zijn beiden verreweg de ruiters die ik prefereer qua rijstijl.
sarabande schreef:Lara_Silver schreef:Ik vergelijk hier de twee amazone's. En ik mag nog altijd aangeven als ik uit twee kwaden zou moeten kiezen ik Bechtolsheimer zou kiezen en zeker niet Cornelissen. Maar het zijn beiden verreweg de ruiters die ik prefereer qua rijstijl.
Kijk en dat vind ik nu heel raar, de manier waarop Laura zit te zagen en te trekken en daar ook nog voor beloond wordt vind ik misselijkmakend en absoluut niet te vergelijken met Adelinde. Beiden hebben een paard dat door weinig anderen te rijden zou zijn, maar de wijze waarop Adelinde dat oplost heeft meer mijn respect dan de ingrepen die Laura toepast