Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjelle schreef:hahah ik herken het alsof ik niet meer aanwezig ben. Ik voel de spanning op het moment helemaal niet maar die is dus toch echt aanwezig anders zou het rijden net zo moeten aanvoelen en gaan als thuis.
Suzanne F. schreef:Ik had altijd dat ik mijn benen niet meer voelde, pap in mijn benen zeg maar.
lindahertha schreef:En zijn jullie ook altjd zo moe na de proef.....het lijkt wel of je lichaam in een soort shock heeft verkeerd en daarna helemaal is uitgeput. Net bv als je veel verdriet hebt gehad (en hebt gehuild) dan ben je ook altijd zo moe. dat heb ik na een proef. herkennen jullie dit??
Urielle schreef:lindahertha schreef:En zijn jullie ook altjd zo moe na de proef.....het lijkt wel of je lichaam in een soort shock heeft verkeerd en daarna helemaal is uitgeput. Net bv als je veel verdriet hebt gehad (en hebt gehuild) dan ben je ook altijd zo moe. dat heb ik na een proef. herkennen jullie dit??
Absoluut!
).
Moet wel zeggen dat sinds ik echt met een (haalbaar) doel naar een wedstrijd ga heb ik ook alleen nog maar 'last' heb van gezonde spanning.