Konijntje kruipt uit nest

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSabineW

Konijntje kruipt uit nest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 21:00

Hallo allemaal,

Ik had laatst een berichtje geplaatst over dat ik een overwacht nestje met konijntjes had gekregen.
Helaas leeft er nog maar 1 van de 4. Deze is nu 9 dagen oud. Omdat hij/zij met 4 dagen al alleen over bleef heb ik er de afgelopen dagen een fles met warm water, theedoek er om heen en naast het nest gelegd, zodat het jong wel warmte had. En al helemaal snachts. Alleen sinds gisteren kruipt het jong het nest steeds uit (ik heb de afgelopen dagen overdag geen warm water flessen gedaan, omdat het me warm genoeg leek). Als we zien dat het jong uit het nestje is gekropen leggen we hem weer terug.
Hoe zou het kunnen komen dat hij het nest uit komt? Want dat hoort toch niet met 9 dagen? (oogjes zijn nog dicht!)
En hoe zou ik het kunnen voorkomen?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Konijntje kruipt uit nest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:07

Leuk dat je een babykonijn hebt. Helaas heb ik niet echt verstand van konijnen, kan je dus niet verder helpen met je probleem.

De personen die er verstand van hebben hier op Bokt, zitten bij Beestenboel: [BB] BeestenBoel. Hier hoort jouw topic eigenlijk ook thuis. Om die reden heb ik dan ook een moderator ingelicht. Normaal gesproken zou je topic dan verplaatst worden. Maar omdat jij nog niet genoeg berichten hebt om op de Beestenboel te plaatsen, heeft dat geen zin. Jij kunt dan immers niet meer reageren. Daarom denk ik dat dit topic gesloten gaat worden.

Ondanks dat, hoop ik dat je iemand kunt vinden om je vraag aan te stellen. Succes en heel veel plezier met je babykonijntje!

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Konijntje kruipt uit nest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 17:45

De TS moet inderdaad minimaal 25 nuttige berichten hebben gepost om op BeestenBoel te mogen posten, hier dus een slotje!