De 23-jarige Elise Kettner en de negenarige goedgekeurde dekhengst Zjengis Khan (v. Rousseau) hebben elkaar gevonden. Zjengis Khan is in eigendom van Noudje van Bussel, Martien van de Ven en Doris van Vuuren die hem tevens opgeleid heeft.
Het contact tussen de familie Kettner-Andriessen en Doris van Vuuren bestaat al 30 jaar. Sinds twee maanden traint Elise samen met Doris de hengst en zal vanaf nu ook verder begeleid worden door Tineke Bartels, die al jaren haar trainster is.
Het plan is dat Zjengis Khan binnenkort zijn wedstrijdrentree zal maken met Elise. De eigenaren hebben het volste vertrouwen en wensen Elise en Zjengis veel succes en vooral plezier in het rijden.
Eindelijk komt ZK weer in de picture, ontzettend zonde dat hij zo lang uit de sport is geweest. Ik hoop hem snel weer te kunnen zien in de ring. Mijn jonge ruin lijkt erg veel op hem. Met een echt topkarakter! Ik ben benieuwd hoe het gaat met de nieuwe amazone!
Ik heb er een onwijs fijne merrie aan met een topkarakter, dus vind het zeker leuk om te horen dat haar vader de sport weer ingaat! Hij verdient een plekje in de schijnwerpers .