Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Wat een onzin. Ik heb oa Nadine en zelfs Rubels heel fijn zien piafferen.
Ook Tango kan best fijn piafferen maar dat komt er op wedstrijd jammer genoeg niet uit.
Jammer dat een aantal mensen meteen weer ongefundeerde dingen gaan roepen zonder feiten te kennen.

smeetjoew schreef:Cayenne schreef:Wat een onzin. Ik heb oa Nadine en zelfs Rubels heel fijn zien piafferen.
Ook Tango kan best fijn piafferen maar dat komt er op wedstrijd jammer genoeg niet uit.
Jammer dat een aantal mensen meteen weer ongefundeerde dingen gaan roepen zonder feiten te kennen.
Ach da's toch waar Bokt om draait... zomaar wat roepen en het als waarheid verkondigen en dan vervolgens nog een podium voor je onzin krijgen ook
Maar buiten dat: ik ben benieuwd! Mooie uitdaging voor beide heren.
smeetjoew schreef:Ach, 't was meer even een opmerking van algemene aard en niet zozeer op jou persoonlijk gericht Kelly.
Maar buiten dat vind ik het wel te kort door de bocht om te zeggen dat HP zijn paarden niet kan laten piafferen. Ik vind het een buitengewoon kundige ruiter en hij wordt volgens mij top begeleid... Het feit dat de paarden moeite hebben met de piaffe zou ook iets kunnen zeggen over de kwaliteiten en capaciteiten van de paarden dan de schuld volledig bij de ruiter te leggen. Zoals je zelf al aangeeft heeft Romanov schijnbaar nooit echt goed gepiaffeerd dus dan is het niet eerlijk om te zeggen dat HP het er niet uit zou kunnen rijden.
Cayenne schreef:Wat een onzin. Ik heb oa Nadine en zelfs Rubels heel fijn zien piafferen.
Als je roept dat HP paarden goed laat piafferen, dát vind ik ongefundeerd. Ik zeg niet dat HP niet kan rijden overigens, alleen het onderdeel piaffe is niet iets waar hij goed in is. Beetje kinderachtig dat mensen zich aangevallen voelen en gelijk in de verdediging schieten. JessicaD88 schreef:Cayenne schreef:Wat een onzin. Ik heb oa Nadine en zelfs Rubels heel fijn zien piafferen.
Nadine fijn piafferen?Als je roept dat HP paarden goed laat piafferen, dát vind ik ongefundeerd. Ik zeg niet dat HP niet kan rijden overigens, alleen het onderdeel piaffe is niet iets waar hij goed in is. Beetje kinderachtig dat mensen zich aangevallen voelen en gelijk in de verdediging schieten.