Quite Easy 4 (v. Quidam’s Rubin) zal voortaan gereden worden door Chloe Aston. Maher heeft een klein luxe probleem. Sinds vorig jaar rijdt hij paarden voor de Amerikaanse Jane Clark. Hij heeft op dit moment de keuze uit meerdere topspringpaarden. Daarom gaat Quite Easy naar Young Rider Chloe Aston. “Ik ben in de gelukkige positie om uit meerdere goede paarden te kunnen kiezen. Quite Easy is een goed paard, maar ik vrees dat er in de toekomst niet genoeg ruimte zal zijn om hem mee te nemen op wedstrijd. Het is voor hem beter om regelmatig te starten en bij Chloe is hij het eerste paard.”
Quite Easy heeft met Mayer op 1.60m niveau geacteerd. Aston is achttien jaar en heeft bij de stoeterij waar Quite Easy staat al twee jaar ervaring op kunnen doen met andere paarden. Aston is blij met deze kans : “Het is fantastisch, maar ook zenuwslopend. Ik hoop veel advies te kunnen krijgen van Ben.”
Stoeterijeigenaar Emma Phillips wil benadrukken dat deze ruiterwissel geen invloed heeft op de relatie met Mayer. Phillips en Mayer delen nog de eigendom van Robin Wood W (die al enige tijd kampt met een vervelende blessure) en van het Olympische paard Tripple X. “We zijn het beiden eens dat dit het beste is voor het paard. Ik ben altijd enthousiast geweest over Quite Easy. Chloe is een rijzende ster, ik hoop dat deze beslissing deuren voor haar zal openen.”