De Ierse eventingamazone Aoife Clark heeft de wens van een zieke tiener weten te vervullen. De Starlight Children’s Foundation, een Ierse variant van Stichting Doe een wens, had aan Clark gevraagd of zij de wens van Jay Kaye wilde vervullen.
Kaye is dertien jaar en heeft sinds 2010 een hersentumor. Kaye wilde graag een springles van Clark. Clark werd met Master Crusoe tijdens de Olympische Spelen in Londen individueel zevende.
Kaye: “Als ik ouder ben wil ik graag een kampioensruiter worden.” Kaye kreeg van de stichting een nieuwe rijoutfit. Samen met haar moeder reisde Kaye af naar de stallen van Clark. Na een rondleiding door de stallen en een lunch kreeg Kaye een springles.
“Zo hoog had ik nog nooit gesprongen. Aoife gaf mij zoveel vertrouwen. Het was geweldig!” De moeder van Kaye, Kate voegt daar aan toe: “Iedereen bedankt. Starlight, Aoife en het team. We zullen het nooit vergeten. Het was een geweldige dag.”
Bekijk hier onder een korte video die Jay Kaye zelf op You Tube heeft gezet
Voor het kind een belevenis die ze niet snel gaat vergeten. Ik hoop dat ze haar droom waar kan maken en een kampioensruiter kan gaan worden....
Super voor de kans die dit kind heeft gekregen. Ik hoop dat alle kinderen die serieus ziek zijn dit kan worden gegeven....
linky
Geplaatst: 18-04-13 09:37
Geweldig dat deze ruiter dit meisje de kans gegeven heeft de dag van haar leven te beleven................... Wat hoop ik voor haar dat haar droom waarheid worden mag!
Christiene
Geplaatst: 18-04-13 18:13
Mindim schreef:
Geweldig! Vind de tekst van het liedje nou niet echt je van het bij het filmpje
dat vond ik ook al, maarik denk dat zij het wel prachtig vind.
salvatore
Geplaatst: 20-04-13 09:00
Echt mooi dat de ruiter zich inzet voor het goede doel!!!