Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tiger27 schreef:de paarden naast ons hebben niet eens een stal
daar doet de dieren politie niets mee pas als het 10 dagen min 10 is dan mogen ze wat doen
vivana schreef:Wij hebben ook een pensionpaard op stal die meer ongelooflijk nat ligt als droog staat!
Maar dan ook geen schoon sprietje in de stal te bekennen,zwart vd stront en plas......
Zo'n hekel aan BHA!!
[***] schreef:vivana schreef:Wij hebben ook een pensionpaard op stal die meer ongelooflijk nat ligt als droog staat!
Maar dan ook geen schoon sprietje in de stal te bekennen,zwart vd stront en plas......
Zo'n hekel aan BHA!!
Waarom doe je daar niets aan? Je kunt de eigenaar daar toch op aanspreken? Of de DB waarschuwen?
vivana schreef:Tja ik kan best aanspreken.....maar ik ben niet die betalende klant van dát paard (nouja betalende....)@Shirley; dat kost de eigenaar vd stal nog meer geld en wie betaald dat?Ik zou het wel weten,niet of veeeeel te laat betalen...mnd....paard meenemen en oprotten zie maar waar je naartoe gaat.En eerlijk ik ga MIJN geld toch niet in andermans paard steken? Lekker gemakkelijk is dat niet?...Als het paard op dreigen staat van omkomen(in de zin van geen voer meer krijgt) geloof mij maar dat ik dan de AID of politie bel!