Van donderdag tot en met zondag vindt in Hagen, Duitsland de achtste editie van het paardensportfestival "Horses & Dreams" plaats. Enkele topruiters hebben toegezegd deel te nemen. Het is tenslotte niet enkel een viersterrenwedstrijd die het startschot zomerseizoen inluidt in het noorden, maar ook het beginpunt voor de springruiters naar de Riders Tour.
De NDR Sportclub zal zaterdagmiddag 20 april vanaf 13.30 uur en zondag 21 april vanaf 11.30 uur, de hoogtepunten in een exclusieve video-Livestream op de site http://www.ndr.de laten zien. De link naar de livestream verschijnt tijdig op die website.
Het hoogtepunt van de zaterdagmiddag is het kampioenschap van Hagen, die tegelijkertijd dient als kwalificatie voor de Grote Prijs van zondag. Enkele ruiters die toegezegd hebben deel te nemen zijn Meredith Michaels-Beerbaum , Carsten-Otto Nagel, Marcus Ehning, Denis Lynch en Pius Schwizer.
Het thema van de wedstrijd in Hagen is dit jaar "Horses and Dreams meets Russia". Naast een Biathlon is er ook een imposante show van de rijschool van Kremlin die ook op deze livestream wordt uitgezonden.
Prachtig, daar kan Nederland een voorbeeld aannemen. In Nederland kan je maar weinig wedstrijden online bekijken. Ja dan moet je betalen, maar in Duitsland kan je ze vrijwel allemaal live gratis kijken!
__YSB__
Geplaatst: 16-04-13 18:24
Aanwezig!!!!!
lauraenabe
Geplaatst: 16-04-13 18:48
Erg leuk! Als ik de tijd vind ga ik zeker kijken. Had graag weer geholpen aangezien het vorig jaar erg leuk was maar helaas heb ik er dit jaar geen tijd voor
__YSB__
Geplaatst: 16-04-13 19:12
Een van de tofste concoursen in Europa. En geloof me als groom heb ik er behoorlijk wat gezien!