Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:Andere paden worden afgesloten door middel van boomstammen. Op deze manier kan gemotoriseerd verkeer geen gebruik maken van een aantal paden, maar ruiters en menners wel.

JoyCiej007 schreef:Sammie schreef:Andere paden worden afgesloten door middel van boomstammen. Op deze manier kan gemotoriseerd verkeer geen gebruik maken van een aantal paden, maar ruiters en menners wel.
Mijn marathonwagen kan heel wat hebben hoor, en in hoge nood (verdwaald ergens in een bos, pad werd steeds smaller) heb ik wel eens met m'n aanspanning over een kleine boomstam gereden, maar dat doe je toch liever niet....... + dat het gros van de meeste wagens daar vaak niet tegen bestand zijn (lees: omslaan).
Dus hoezo, nog wel toegankelijk voor ruiters en menners?
Maar wel fijn voor de ruiters en menners die daar in de buurt wonen, dat ze daar fijn kunnen rijden en dat er ook aan onderhoud wordt gewerkt.

Akshay schreef:ik denk dat met ''boomstam'' in deze gewoon een boomstam op een 50 cm boven de grond bedoeld wordt. Die of:
- door de groom opengemaakt kan worden
- 1,50 meter ruimte aan de zijkant heeft waar je met de wagen door past. en vaak in die 1,50m ruimte middenin een rechtopstaand paaltje
merrylegs schreef:Akshay schreef:ik denk dat met ''boomstam'' in deze gewoon een boomstam op een 50 cm boven de grond bedoeld wordt. Die of:
- door de groom opengemaakt kan worden
- 1,50 meter ruimte aan de zijkant heeft waar je met de wagen door past. en vaak in die 1,50m ruimte middenin een rechtopstaand paaltje
maar dan kunnen motorrijders er ook door