Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
petradek

Berichten: 507
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 09:33

Quad schreef:
Schitterend! Ik als Tweaker heb ook hele leuke contacten tot dusver aan over gehouden. Ik heb genoten, en ik doe het nog steeds.
Een paardensite saai? Nou helemaal niet! Hopelijk vinden jullie Bokkers het ook van 'ons' Tweakers.


Leuk dat je een reactie geeft! Het was een leuke grap waar mensen superleuke contacten aan over hebben gehouden. Ikzelf kijk ook vaak op tweakers en dat is ook gewoon een leuke site met veel info! Tof dat die twee websites voor een kort moment bij elkaar gebracht werden :)

Nutter
Berichten: 269
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: omg Rotterdam

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 09:52

Waarom zou een paardensite saai zijn?
De mensen hier hebben echt een binding met hun beest, en als je ooit eens op een paard gezeten hebt snap je de mensheid opeens een stuk beter.

Hm, jammer dat de chat het bij mij niet doet.
Aan de andere kant weer mazzel: ik ben nu dus tweaker-af.
Mijn poll deed het gelukkig wel: 1 op de 3 bokkers hier vindt/vond dat tweakers moeten opbokken. Valt erg mee dus.

Mods: zag dat mijn poll op slot zit ivm overleg. Is dat overleg over hoe verder te gaan na de tweakers instroom?
BV een quarantaine in te richten?
Zo ja, is daar nog nieuws over?

Hoefjes,

Nutter

petraaken

Berichten: 44235
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:13

inochiyo schreef:
Ik ben wel van belgie maar heb een erg leuk nederlands meisje leren kennen.
En ze is ook menner net als ik.

Voor mij was het zeker geslaagd

Bedoel je nu dat je bokt niet kende ondanks dat je paarden had maar via de Tweakers kant hier wel bent gearriveerd?

Verder zou de grootste grap nog zijn als er zich daadwerkelijk stelletjes uit onze 1-april grap voortkomen. :D

Ik heb niet zelf op Bokt gezeten op 1 april. Ik zat lekker buiten te klussen nu het droog en zonnig was. Lekker dik in geduffeld tegen de kou. :D

Mellow

Berichten: 6526
Geregistreerd: 22-06-02

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:17

Niet aan mee gedaan, maar super dat jullie ieder jaar weer de moeite nemen iets leuks te bedenken. Farbenfroh ben ik destijds in getrapt ;-). En ik denk dat jullie ook niet hadden verwacht dat er wat problemen kwamen met de server. Kan gebeuren denk ik dan ;).

Nutter
Berichten: 269
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: omg Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:21

Ik liep ook buiten. Maar dat is slecht voor mijn reputatie als ex-tweaker.

Sabini

Berichten: 3209
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:36

Die landen die een hart-vorm vormden. Echt geniaal van Dribbel _O_
Verder was ik op 1 april niet actief op Bokt, maar zodra ik van Byks&Bites afwist dacht ik 'hee dat heeft met dat hart te maken :+ ' Dus petje af hoor! Voor de hele organisatie :j

petraaken

Berichten: 44235
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:38

En vooral grote dank aan Tweakers die wilden meewerken. :j

Jolien87

Berichten: 17518
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:55

Nutter schreef:
Hoefjes,

Nutter


:')

Nutter
Berichten: 269
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: omg Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:59

Ja ik weet, die grap is waarschijnlijk al eeuwen oud en was toen al niet leuk.
Maar af en to eeen suffe groet kan geen kwaad toch?

Jolien87

Berichten: 17518
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:03

Ik moet er juist ontzettend om lachen.
Juist omdat een tweaker ermee aan komt. Zo droog als een kurk, geweldig! :D

Nutter
Berichten: 269
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: omg Rotterdam

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:06

Solly dan.
Weet je, die smiley lijkt mij altijd zo soort van meewarig.
Maar ik zie hem wel vaker als oprechte glimlach verschijnen, dus zal het aan mij liggen.

Ok, dit kan echt niet meer, maak dit af:

"Het waren de hoefjes.... van..." ?

Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:22

Niet gechat maar wel heel veel plezier gehad met alle commentaar op zowel Tweakers als Bokt. Ik vond het het leukste initiatief in jaren +:)+

_Reneee

Berichten: 5791
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 13:37

Sani schreef:
Sammie schreef:
Balou_k schreef:
Trouwens werkte Sani hier aan mee?

Nope, sani wist nergens van. Haar naam kwam t dichts in de buurt van de mijne. Plus ze was starter van t oververhitte 1 apriltopic op FZ en heeft zich eigenlijk precies gedragen zoals we hadden verwacht. :o :(:)

Overigs uberschattig dat ze zowel op FZ als via pb een (soort van excus) aanbood. Hopelijk omdat ze toch even in verwarring was :P

Maar t had feitelijk iedereen kunnen zijn, alleen haar naam kwam t meest in de buurt van de mijne :)

:')

IK BEN MISBRUIKT _O-
Ik vond het eerder aandoenlijk dat iedereen plots mij erbij betrok en mij een verrader vond en dat ik meespeelde aan de teamkant en dit en dat.. Terwijl ik ondertussen allemaal maar dacht FUCK. _O-

En ik had zelfs nog medelijden met E_R.. Ik dacht dat er problemen zouden komen door de fout die was gemaakt.. :')


:D

Ik dacht zooo dat je er niet in ging trappen :P

Heerlijk gewoon :+

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:32

Bokt en iedereen die er aan mee gewerkt heeft, ontzettend bedankt voor deze geniale 1 april grap!!! :D :D
Hoewel ik jarig was en bezoek had, op 1 april aardig wat gechat, en ik heb de dag van mijn leven gehad! En er nu ook nog eens een heel leuk contact aan overgehouden ^^ In één woord geslaagd :D

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:36

Bedankt.. :')

Ik stuiterde van mijn stoel na die pb... _O-
Eerst dacht ik nog dat het nep was, tot ik ging zoeken en inderdaad het topic vond.. Toen lag ik op de grond.. :')

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37376
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 16:13

Stelletje stelletje ........ _-:( en vooral jij Muurp kreng. :') heb ik eindelijk geleerd empathie te tonen krijg je dit weer. Alles wat ik per pb gezegd heb neem ik terug bij deze. Niks niet sneu stelletje .............. En dan ook nog arme Sani misbruiken. Schrijft ER ook nog in het blundertopic nog over de per vergissing gestuurde pb..

Ik vond het al zo vreemd dat de banners fout gingen. Nu prutst Bart wel vaker zo maar toch. Zucht. Maar ja het puzzelen was erg leuk. :D

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 16:44

Vriendlief en ik vonden het een erg grappig idee die datingsite! Wij zijn al ruim 5,5 jaar samen. Hij zit frequent op tweakers en ik bok :D prima combi :D

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 17:19

Landen in hartjes vorm... serieus met die landen kun je toch geen hartje vormen??

Dus Dribbel kom maar op met die tekening.... :D

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15119
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 17:37

karuna schreef:
Stelletje stelletje ........ _-:( en vooral jij Muurp kreng. :') heb ik eindelijk geleerd empathie te tonen krijg je dit weer. Alles wat ik per pb gezegd heb neem ik terug bij deze. Niks niet sneu stelletje .............. En dan ook nog arme Sani misbruiken. Schrijft ER ook nog in het blundertopic nog over de per vergissing gestuurde pb..

Ik vond het al zo vreemd dat de banners fout gingen. Nu prutst Bart wel vaker zo maar toch. Zucht. Maar ja het puzzelen was erg leuk. :D


Hahaha :') :') sorry!
Het was wel ERG vermakelijk :))

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 17:58

PineApple schreef:
Vriendlief en ik vonden het een erg grappig idee die datingsite! Wij zijn al ruim 5,5 jaar samen. Hij zit frequent op tweakers en ik bok :D prima combi :D

Zijn jullie elkaar ook tegen gekomen? 8-)

Molfre

Berichten: 2647
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 18:34

Ik heb er ook een date aan over gehouden. Echt de meest geniale grap ooit ^^ Jullie hebben de lat voor volgend jaar wel heel hoog gelegd!!

Quad

Berichten: 2749
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 18:59

petradek schreef:
Quad schreef:
Schitterend! Ik als Tweaker heb ook hele leuke contacten tot dusver aan over gehouden. Ik heb genoten, en ik doe het nog steeds.
Een paardensite saai? Nou helemaal niet! Hopelijk vinden jullie Bokkers het ook van 'ons' Tweakers.


Leuk dat je een reactie geeft! Het was een leuke grap waar mensen superleuke contacten aan over hebben gehouden. Ikzelf kijk ook vaak op tweakers en dat is ook gewoon een leuke site met veel info! Tof dat die twee websites voor een kort moment bij elkaar gebracht werden :)

Het begon inderdaad als grap, en eindigt als succes en een 'meating' :j .
De contacten die je er aan over houdt zijn gewoon leuk, en wie weet kan ik hier wat terug doen :) (Al moet ik nog wel een paar posts meer plaatsen, maar daar is alle tijd voor.)

Nutter schreef:
Waarom zou een paardensite saai zijn?
De mensen hier hebben echt een binding met hun beest, en als je ooit eens op een paard gezeten hebt snap je de mensheid opeens een stuk beter.

Het gaat om de vooroordelen die wij van elkaar hebben, en wat mij betreft zijn ze bij mij verdwenen. De Tweakers hebben hopelijk ook bij de Bokkers een aantal vooroordelen weg kunnen halen, hoop ik. +:)+

Bitjes,

Quad

marjolein93
Berichten: 65
Geregistreerd: 02-03-12
Woonplaats: Oude-Tonge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 19:34

Als ik een match werd gemaakt komt steeds een vrouw uit terwijl ik toch echt wel een vrouw ben en.op MANNEN val?! Hoe komt dit? :o beetje jammer..

zonnebloem18

Berichten: 24872
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 19:38


Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18685
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 19:44

Wolken schreef:
Hahahaha, ik zie nu pas mijn Quote in de beginpost! Die laatste zin had ik trouwens met kleine letters erbij gezet ;) .


Maar op bokt worden ook kleine lettertjes gelezen hoor <<)