Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marlou91

Berichten: 466
Geregistreerd: 21-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 18:41

NathalietjeB schreef:
eerlijk gezegd vond ik deze 1 april meer dan zo niet grappig kon niet eens op bokt komen of een berichtje sturen ik vond dit echt zwaar irritant...
ik snap niet dat bokt half word omgedoopt tot dating site t is tenslotte een paardenforum geen dating site als mensen daar zonodig hier behoefte aan hebben moeten ze zich lekker inschrijven op dating sites en daar gaan praten..


Bladiebladiebla

Iets met leven en laten leven...
Volgens mij is dat Biks & Bytes de daadwerkelijke dating site een apparte link, dus bokt als dating site lijkt me een beetje overdreven? En idd er melden aardig wat tweakers zich aan als nieuw bokt lid, maar jezus waar maak je je durk om? Dan open je B&B gerelateerde onderwerpen toch niet en reageer je alleen op paard-gerelateerde onderwerpen?
Je zou maar eens een dagje niet kunnen bokken. Waar maak je je druk om zeg?

Zeer geslaagde 1 april grap, waar volgens mij ontzettend veel werk in heeft gezeten!
Chapeau! _/-\o_

WolkenJarig

Berichten: 765
Geregistreerd: 13-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 18:44

xylon87 schreef:
Wolken schreef:
Mijn complimenten aan het beheer van Bokt en Tweakers! Ik heb een ontzettende leuke dag gehad, eelt op mijn vingers getypt van alle chats en geheel tegen de verwachtingen in heb ik binnenkort een date met een Tweaker. Dat is nog wel eens de grootste grap!


Veel plezier op je date ;)



Dank je wel :) . Ik ben wel benieuwd hoeveel dates er nou daadwerkelijk van gekomen zijn.

Toushie

Berichten: 7282
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: In my dreams

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 18:52

Ik vind het een erg leuk bedacht idee.
Heb de hele aanloop niet meegekregen , maar moet zeggen dat ik er nu al leuke contacten aan heb over gehouden.

Bedankt Bokt en Tweakers :)

Gini
Berichten: 17974
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 18:53

Ik heb ook lekker meegedaan op 1 april! Bedankt! Jullie kunnen nu al beginnen met overleg voor volgend jaar. :D

Utixo

Berichten: 6622
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 18:56

Marlou91 schreef:
NathalietjeB schreef:
eerlijk gezegd vond ik deze 1 april meer dan zo niet grappig kon niet eens op bokt komen of een berichtje sturen ik vond dit echt zwaar irritant...
ik snap niet dat bokt half word omgedoopt tot dating site t is tenslotte een paardenforum geen dating site als mensen daar zonodig hier behoefte aan hebben moeten ze zich lekker inschrijven op dating sites en daar gaan praten..


Bladiebladiebla

Iets met leven en laten leven...
Volgens mij is dat Biks & Bytes de daadwerkelijke dating site een apparte link, dus bokt als dating site lijkt me een beetje overdreven? En idd er melden aardig wat tweakers zich aan als nieuw bokt lid, maar jezus waar maak je je durk om? Dan open je B&B gerelateerde onderwerpen toch niet en reageer je alleen op paard-gerelateerde onderwerpen?
Je zou maar eens een dagje niet kunnen bokken. Waar maak je je druk om zeg?

Zeer geslaagde 1 april grap, waar volgens mij ontzettend veel werk in heeft gezeten!
Chapeau! _/-\o_



_/-\o_ *\o/* Ik snap al die ophef oer ene traag werkend Bokt ook niet, tot aan dreigementen op Bokt te verlaten toe. Wellicht zijn er wat vervelende PB's geweest, maar dat zal een paar dagen zijn. En anders is er een mooie delete knop hoor.

witchking

Berichten: 140
Geregistreerd: 13-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:05

Dames en heren ...CHAPEAU !! superleuke 1 april grap _/-\o_

Ik heb me heerlijk vermaakt met het lezen en meekletsen op het forum en zelfs leuke gesprekken gehad op de chat.

en ach...je hebt overal wel zeurdozen die er niets aan vinden of het ergens niet mee eens zijn...jammer dan

succes met het verzinnen van een grap voor volgend jaar...ik denk dat dat nog een hele uitdaging wordt om deze te overtreffen :D

Babbelaar20
Berichten: 1722
Geregistreerd: 29-12-12

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:12

SUPER leuke grap! top bedacht, had het zelf niet eens door tot ik net dit topic opende :') hij komt nu pas binnen.
Agja blond he! Succes met het verzinnen voor volgend jaar ben benieuwd!

verder:
pff wat een gezeur zeg van die mensen die de tweakers weg willen. Laat ze lekker zolang het leuk en gezellig blijft heeft toch niemand er last van? Het eerste wat er in me opkomt als ik weer zo'n 'ik stoor me aan tweakers' post zie is: Oude verzuurde taart stel je niet aan. Sorry dat ik dit zo zeg maar dat zijn mijn eigen gedachtes :=
accepteer iedereen die hier wil komen ziJ accepteren jou ook. Hiervoor waren er ook mensen die niks met paarden hadden dus stel je ajb niet zo aan :n En agja sommige mensen vinden het heerlijk om soms even lekker te zeuren en zoeken een aanleiding :Y) (Including me)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:15

Zeer geslaagde 1 april grap! Uiteraard ook nog even gechat en daar heel goed mijn avond mee kunnen vullen!

Maar aangezien ik mijn prins achter het witte toetsenbord, controller en soms ook op het witte paard al heb. Zat er voor mij niks anders in dan een erg gezellig avond! Waar mij zelfs geleerd is wat bytes dan precies zijn :P

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18684
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:17

Het was een super leuke 1 aprilgrap en ook ik heb me kostelijk vermaakt maandag! :D _O-

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:23

Balou_k schreef:
Trouwens werkte Sani hier aan mee?

Nope, sani wist nergens van. Haar naam kwam t dichts in de buurt van de mijne. Plus ze was starter van t oververhitte 1 apriltopic op FZ en heeft zich eigenlijk precies gedragen zoals we hadden verwacht. :o :(:)

Overigs uberschattig dat ze zowel op FZ als via pb een (soort van excus) aanbood. Hopelijk omdat ze toch even in verwarring was :P

Maar t had feitelijk iedereen kunnen zijn, alleen haar naam kwam t meest in de buurt van de mijne :)

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:24

Bedankt voor de leuke dag teamies :)

CaPrIoLe`79
Berichten: 5542
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: ♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:26

Kunnen we 1 april niet nog een keer over doen? Mijn pc doet even niet wat ik wil, dan is zo`n chat wel even handig.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:40

Wat heb ik gelachen om het 1 april-topic. Topper was toch wel dat ik las over een tweaker "met een verzorg-computer". Hartstikke goed gedaan.

KimD

Berichten: 20476
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:46

Respect voor alle leden die eraan meegewerkt hebben. _/-\o_ _/-\o_

lovemaylo

Berichten: 1804
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:48

kan de website niet gewoon voor altijd open blijven?? :o

rienne
Berichten: 1754
Geregistreerd: 12-09-07
Woonplaats: Sint-Gillis-Waas

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:53

Hopelijk wel want heb er leuke contacten!
Sneu dat er wat vervelende tussen zitten

Dax

Berichten: 796
Geregistreerd: 18-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:55

Ik vond het geweldig _O_
Bedankt!

Klaaswoeba

Berichten: 375
Geregistreerd: 08-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 20:01

En ik denken dat het aan mijn pc of de verbinding thuis lag dat de site zo ontzettend langzaam was :o gelukkig was dat het dus niet.

Vond het een leuk idee, heb er verder niet aan mee gedaan want ik heb al een hele leuke ITer maar wel grappig :)

jiehaaa

Berichten: 5075
Geregistreerd: 28-08-05

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 20:09

Bedankt Team voor de geweldige stunt die jullie hebben uitgehaald! Aarzelend besloten om mezelf eens op de chat te begeven, niet op zoek maar wel nieuwsgierig naar "of het wel echt was". En dat leverde hele gezellige gesprekken op en meer dan voldoende voer (biks ;-) ) voor een meeting. Komen jullie ook om het succes te vieren?

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18684
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 20:10

Wanneer gaat de website echt dicht eigenlijk? Ik moet eem nummers/facebooks scoren geloof ik :=

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 20:11

CaPrIoLe`79 schreef:
Kunnen we 1 april niet nog een keer over doen? Mijn pc doet even niet wat ik wil, dan is zo`n chat wel even handig.



Kom naar de meeting :)*

_coquette_

Berichten: 3102
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 20:33

Ladybird schreef:
Wanneer gaat de website echt dicht eigenlijk? Ik moet eem nummers/facebooks scoren geloof ik :=

Heb nog wel wat voor je <<)

Nemean

Berichten: 34
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 20:35

Ik wil iedereen even bedanken die gezellig heeft mee gedaan en vooral de mensen waarmee ik leuke, serieuze en niet serieuze gesprekken heb mogen voeren (van werk/studie tot aan paas eieren via de post versturen _O-). Ik had eerst niet verwacht dat deze site zou werken en dat het nep was, maar het is echt top bedacht en dus zeker een paar kudo's aan de makers/uitvoerders! +:)+

Ik heb wel opgevangen dat niet iedereen deze 1 april grap zo leuk vond, mede omdat wij Tweakers op jullie forum zijn geregistreerd (binnen gevallen) en jullie Bokkers op onze forum (van beide kanten dus). Ik denk dat het grootste gedeelte is geregistreerd om contact te houden met de mensen die we hebben gesproken (ik in ieder geval). Begrijp mij niet verkeerd, ik snap dat velen er niet op zitten te wachten... maar de bedoeling van een forum of community is wel dat iedereen zich er mag registreren mits deze zich aan de regels houdt, of niet? Natuurlijk zijn er mensen geweest die zich niet netjes hebben gedragen, maar houdt dan wel in gedachten dat niet iedereen het zelfde is! :Y

Nogmaals bedankt voor de gezellige uurtjes die ik heb mogen babbelen met jullie en van mijn part voor herhaling vatbaar! :j

Alik

Berichten: 840
Geregistreerd: 21-02-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 20:41

Ik vond het een geniaal fantastische grap. Nee ik heb me (nog) niet aangemeld bij de chat maar al die berichten erover waren ook te leuk om te lezen. En ja ik was toch ook wel een beetje in het mislukken van de 1 april grap getrapt hoewel ik echt hoopte dat het een subgrap was en jeujjj Bokt heeft me niet teleurgesteld :)

Wel jammer van al die zure berichten, geeft wel aan hoe verslavend Bokt eigenlijk is, wel 1 hele dag niet makkelijk kunnen bokken oehoe wat een ellende. Misschien dat die mensen zich iets moet gaan afvragen ;)

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 20:47

Superleuk om te lezen wat een werk jullie erin hebben gestopt om tot zo een "belevenis" te komen. Chapeau! Ik vond het geweldig/ creatief etc.!