Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nutter
Berichten: 269
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: omg Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:06

Quad schreef:
Het gaat om de vooroordelen die wij van elkaar hebben, en wat mij betreft zijn ze bij mij verdwenen. De Tweakers hebben hopelijk ook bij de Bokkers een aantal vooroordelen weg kunnen halen, hoop ik. +:)+

Bitjes,

Quad


Geweldig, Quad!

En als je je post-quotum wilt halen, check even het verhaal over het dode opgehangen paard bij voorpaginanieuws.

Benieuwd wat jij ervan vindt!

Quad

Berichten: 2749
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 23:56

Nutter schreef:
Quad schreef:
Het gaat om de vooroordelen die wij van elkaar hebben, en wat mij betreft zijn ze bij mij verdwenen. De Tweakers hebben hopelijk ook bij de Bokkers een aantal vooroordelen weg kunnen halen, hoop ik. +:)+

Bitjes,

Quad


Geweldig, Quad!

En als je je post-quotum wilt halen, check even het verhaal over het schandaal in Geneve bij voorpaginanieuws.

Benieuwd wat jij ervan vindt!

Even voor je gefixed.

MueR

Berichten: 36
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:07

Ik wil ook even iedereen bedanken :) Ik heb me grandioos vermaakt. Een paar rotte appels er tussen, maar voor het overgrote deel hebben de 13000 (!!) gebruikers zich prima gedragen. Ik heb zelfs hier en daar wat geroddel gehoord over dates die afgesproken zijn, wat een onverwacht resultaat is, maar het geheel nog beter maakt.

Een virtuele pluim voor alle leden van de Bokt crew die meegeholpen hebben, Bart en Shadow0 in het bijzonder. _O_ voor jullie allemaal

De volgende 1 april grap van Tweakers mag iemand anders doen though, het heeft me behoorlijk wat slaap gekost :+

jiehaaa

Berichten: 5075
Geregistreerd: 28-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:41

Jij ook bedankt MueR, ik heb alleen maar complimenten gezien voor jouw bijdrage aan het geheel. +:)+

Murdy
Berichten: 1
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 15:15

zo dan, heb net aangemeld op dit forum.
De 1 aprilgrap is eigenlijk wel goed.
Heb me ook ingeschreven voor de meating, ik neem mee, mijn mercedes410D een menwagen en tuig om een pony in te spannen en als het heel mooi gaat mag ik Lisa de pony ook meenemen *\o/*

GP500
Berichten: 12
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Fryslân

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:24

Het was een leuke ijsbreker zo'n 1-april frats. Normaal heb je geen reden om in een andere community je te onderhouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:10

Beetje lastig alleen als je eigenlijk al beiden bent, ik sta niet ingeschreven op tweakers forum maar ben zelf meer bekend met computers dan met paarden. Om die reden durfde ik eigenlijk niet mee te doen.

Dat en ik heb op 1 april heerlijk genoten van een wandeling met zijn zus op een paar [ras] in de Drentsche Aa, ik las dit pas een paar dagen later. :D

inochiyo

Berichten: 851
Geregistreerd: 05-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 19:01

petraaken schreef:
inochiyo schreef:
Ik ben wel van belgie maar heb een erg leuk nederlands meisje leren kennen.
En ze is ook menner net als ik.

Voor mij was het zeker geslaagd

Bedoel je nu dat je bokt niet kende ondanks dat je paarden had maar via de Tweakers kant hier wel bent gearriveerd?

Verder zou de grootste grap nog zijn als er zich daadwerkelijk stelletjes uit onze 1-april grap voortkomen. :D

Ik heb niet zelf op Bokt gezeten op 1 april. Ik zat lekker buiten te klussen nu het droog en zonnig was. Lekker dik in geduffeld tegen de kou. :D


Ik kende bokt wel, maar ik vond het hier nogal groot dat ik de weg snel kwijt ben. vandaar ook dat deze reactie wat laat komt.
Ik ben dan over gestapt op de belgische bokt, omdat ik het daar wat meer overzichtelijk vond.
Daar heb ik van de actie gehoord. Maar ik heb moeten inloggen met mijn tweakersaccount omdat ik met mijn bokt account werd verbonden met vrouwelijke tweakers, en ik had veel liever vrouwelijke bokkers.

Jolien87

Berichten: 17518
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 20:59

Even voor de statistieken: aantal dates: +1 O:)

leonie1988

Berichten: 1345
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 22:45

Jolien87 schreef:
Even voor de statistieken: aantal dates: +1 O:)


Hier nog een _/-\o_ En er komt ook een vervolgdate :)

Geweldige grap!

Sababber

Berichten: 2726
Geregistreerd: 21-09-11
Woonplaats: Living on the edge of Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 23:09

Mijn vriend ging voor de grap kijken,
en hij had een super match! Met mij! Goed werken programma zou ik zeggen. Hij heeft al 4 jaar de ware gevonden en toch matchen we nog steeds volgens Biks & Bytes! _/-\o_

MueR

Berichten: 36
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 11:55

Sababber schreef:
Mijn vriend ging voor de grap kijken,
en hij had een super match! Met mij! Goed werken programma zou ik zeggen. Hij heeft al 4 jaar de ware gevonden en toch matchen we nog steeds volgens Biks & Bytes! _/-\o_

Verder mocht hij niet zoeken zeker ;)

inochiyo

Berichten: 851
Geregistreerd: 05-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 12:08

MueR schreef:
Sababber schreef:
Mijn vriend ging voor de grap kijken,
en hij had een super match! Met mij! Goed werken programma zou ik zeggen. Hij heeft al 4 jaar de ware gevonden en toch matchen we nog steeds volgens Biks & Bytes! _/-\o_

Verder mocht hij niet zoeken zeker ;)


Hij mocht terug in zn stal gaan staan na de match :P

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 13:20

milou123 schreef:
PineApple schreef:
Vriendlief en ik vonden het een erg grappig idee die datingsite! Wij zijn al ruim 5,5 jaar samen. Hij zit frequent op tweakers en ik bok :D prima combi :D

Zijn jullie elkaar ook tegen gekomen? 8-)


haha we hebben ons niet aangemeld op de datingsite :') hadden we eigenlijk wel moeten proberen ;)

petraaken

Berichten: 44234
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 13:23

inochiyo schreef:
petraaken schreef:
inochiyo schreef:
Ik ben wel van belgie maar heb een erg leuk nederlands meisje leren kennen.
En ze is ook menner net als ik.

Voor mij was het zeker geslaagd

Bedoel je nu dat je bokt niet kende ondanks dat je paarden had maar via de Tweakers kant hier wel bent gearriveerd?

Verder zou de grootste grap nog zijn als er zich daadwerkelijk stelletjes uit onze 1-april grap voortkomen. :D

Ik heb niet zelf op Bokt gezeten op 1 april. Ik zat lekker buiten te klussen nu het droog en zonnig was. Lekker dik in geduffeld tegen de kou. :D


Ik kende bokt wel, maar ik vond het hier nogal groot dat ik de weg snel kwijt ben. vandaar ook dat deze reactie wat laat komt.
Ik ben dan over gestapt op de belgische bokt, omdat ik het daar wat meer overzichtelijk vond.
Daar heb ik van de actie gehoord. Maar ik heb moeten inloggen met mijn tweakersaccount omdat ik met mijn bokt account werd verbonden met vrouwelijke tweakers, en ik had veel liever vrouwelijke bokkers.

Ik vind de belgische versie juist niet echt wat. Al zal dat wel liggen omdat ik het kleinere Bokt nog heb gekend toen erg lang geleden al ondertussen (10 jaar al ben ik lid). Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. :)

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:57

Ik vind het ook super geslaagd! Zelf hoefde ik geen date, maar vond de topics er over, de tweakers die ik heb leren kennen, echt gewoon heel gezellig en grappig.
Top dat jullie deze 1-april grap hebben verzonnen, jullie hadden mij alvast helemaal mee :+ _/-\o_ +:)+

Sababber

Berichten: 2726
Geregistreerd: 21-09-11
Woonplaats: Living on the edge of Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:23

inochiyo schreef:
MueR schreef:

Verder mocht hij niet zoeken zeker ;)


Hij mocht terug in zn stal gaan staan na de match :P


Hij heeft nog verder gematched ;) maar helaas kon hij niet beter vinden :+

EmmaVZ

Berichten: 2712
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: In m'n hoofd nog in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 00:34

MueR schreef:
Ik wil ook even iedereen bedanken :) Ik heb me grandioos vermaakt. Een paar rotte appels er tussen, maar voor het overgrote deel hebben de 13000 (!!) gebruikers zich prima gedragen. Ik heb zelfs hier en daar wat geroddel gehoord over dates die afgesproken zijn, wat een onverwacht resultaat is, maar het geheel nog beter maakt.

Een virtuele pluim voor alle leden van de Bokt crew die meegeholpen hebben, Bart en Shadow0 in het bijzonder. _O_ voor jullie allemaal

De volgende 1 april grap van Tweakers mag iemand anders doen though, het heeft me behoorlijk wat slaap gekost :+


Ik heb me zeker erg vermaakt! Zeker 1 van de leukste die ik heb meegemaakt :)
(en ook de irc blijft gewoon leuk :') )

Aranel
Berichten: 20212
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 10:43

Ook namens mij: beste 1 april grapvan bokt ever, want vrijdag heb ik een date dankzij dit grapje :oo

pino85

Berichten: 23
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 14:11

Ook van mijn kant even ook hier mijn respect hoe goed alles is verlopen en wat jullie samen met de tweakers hebben neer gezet. _/-\o_
Heb leuke gesprekken gehad en wie weet zelfs 1 of 2 vriendschappen op gedaan, en als ik zo de fora's bekijk dan zie ik dat toch best veel mensen erg leuke contacten hebben op gedaan.
Wat in eerste instantie als een grap begon is uitgegroeid tot iets wat veel meer dan dat is, er gaat zelfs een meeting aan komen en ik wens iedereen die gaat veel plezier toe.

Quad

Berichten: 2749
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Rijssen

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:24

Ben zelf niet van plan naar de meating te gaan, hoop binnenkort een keer een leuke date te plannen met een bokker. Wie weet wat er uit komt :)

Jolien87

Berichten: 17518
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:12

Leuk Quad! +:)+

Shadow0

Berichten: 43539
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 12:22

Wat ontzettend leuk hoeveel mensen er werkelijk dates, ontmoetingen en leuke contacten aan overhouden! *\o/* Dat compenseert de opgegeven uurtjes ruimschoots! :)

MueR

Berichten: 36
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 15:11

Shadow0 schreef:
Wat ontzettend leuk hoeveel mensen er werkelijk dates, ontmoetingen en leuke contacten aan overhouden! *\o/* Dat compenseert de opgegeven uurtjes ruimschoots! :)

:j

shagya

Berichten: 215
Geregistreerd: 14-04-02

Re: Terugblik: Dank jullie wel voor een geslaagde 1 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:53

Ik heb mijn oude Bokt account weer opgegraven door dit garpje. :)