Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Top!!
Maarre.... sinds wanneer is een piaffe erg ruim??? Ik vind het commentaar erbij niet erg professioneel.
Inderdaad.
Bettine schreef:Suzanne F. schreef:Top!!
Maarre.... sinds wanneer is een piaffe erg ruim??? Ik vind het commentaar erbij niet erg professioneel.Inderdaad.
Net als dat Cornelissen volgens dit bericht Edward Gal RUIM achter zich liet....
Zo ruim is die ene % niet. Vind dat Edward Adelinde al héél erg dicht heeft benaderd zelfs!
Erg knap
horseyfries schreef:Ik ben vandaag geweest en vond Edward ook echt de winnaar. Adelinde begon sterk maar gedurende de proef leek ze het een beetje kwijt te raken en was het allemaal niet meer zo nauwkeurig en afgewerkt, terwijl Edward van de eerste tot de laatste pas een super gecontroleerde proef reed, ontspannen en toch met veel schwung, en alles zo mooi kloppend op de muziek, dat er voor mij maar één winnaar kon zijn.
Bettine schreef:horseyfries schreef:Ik ben vandaag geweest en vond Edward ook echt de winnaar. Adelinde begon sterk maar gedurende de proef leek ze het een beetje kwijt te raken en was het allemaal niet meer zo nauwkeurig en afgewerkt, terwijl Edward van de eerste tot de laatste pas een super gecontroleerde proef reed, ontspannen en toch met veel schwung, en alles zo mooi kloppend op de muziek, dat er voor mij maar één winnaar kon zijn.
Kloppend op de muziek?