Op 13 april 2013 organiseert het Nederlands Stamboek voor Tinkers, op Manege Rijnenburg te Nieuwegein, een hengstenshow voor alle goedgekeurde dekhengsten binnen het stamboek. De aanvang is om 19.00 uur, maar aangeraden wordt om ruim op tijd aanwezig te zijn ivm de verwachte drukte. Vanuit de hengstenhouders is het initiatief gekomen om een aantal dekkingen beschikbaar te stellen, gratis, voor de bezoekers van deze show. Dit aantal staat nu op 5 dekkingen. Uiterst interessant dus voor merriehouders om deze show te bezoeken. Niet alleen voor de gratis dekkingen, maar ook om een groot deel van de beschikbare hengsten binnen het stamboek te bezichtigen en natuurlijk te genieten van de gezelligheid binnen de vereniging. Alle informatie over het stamboek en het ras de Tinker is te vinden op http://www.nsvt.eu
Ja dit is nieuws .. Als je het niet wilt lezen, open het topic dan niet..
frangelica
Geplaatst: 14-03-13 01:07
Misschien dat ik wel even ga kijken..ligt er een beetje aan hoe ik me voel tegen die tijd.
Sammyoo
Geplaatst: 14-03-13 08:02
Tafje schreef:
Ja dit is nieuws .. Als je het niet wilt lezen, open het topic dan niet..
Waar zeg ik dat ik dit niet wil lezen Na het gelezen te hebben vond ik echter dat de inhoud van dit bericht meer past bij 'Hippische Evenementen' dan dat dit bericht nieuwswaarde heeft.
Tafje
Geplaatst: 14-03-13 12:49
Sorry Sammy, maar ik vindt het zo overbodig om in veel topics deze regel te lezen... Laat de beslissing of iets nieuws is bij de moderators.. ik vond het wel nieuws iig.