Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben echt zo fan van dat duo! Zo ontspannen.xMercury schreef:Wauw super gaaf filmpjeben echt zo fan van dat duo! Zo ontspannen.
Heeft er trouwens iemand een idee hoe het karakter is van Valegro? Is dat een braaf paard? Want laatst keek ik de ererondes van de olympische spelen en eigenlijk was elk paard aan het rond hupsen, bokkerig en gespannen. Behalve Valegro... Die paradeerde er prachtig rond, zonder boe of bah.
rindin schreef:xMercury schreef:Wauw super gaaf filmpjeben echt zo fan van dat duo! Zo ontspannen.
Heeft er trouwens iemand een idee hoe het karakter is van Valegro? Is dat een braaf paard? Want laatst keek ik de ererondes van de olympische spelen en eigenlijk was elk paard aan het rond hupsen, bokkerig en gespannen. Behalve Valegro... Die paradeerde er prachtig rond, zonder boe of bah.
Volgens mij geef je nu zelf al antwoord op je vraag
(al heeft hij natuurlijk ook voordeel dat hij goede ruiter/trainer heeft die hem niet overvragen... dat hoor je ook in het filmpje dat je bij dit soort paarden daar voor uit moet kijken) Evelijn schreef:In filmpje zegt Carl Hester zegt zelfs "he was born a twenty year old" "the day you got on his back he knew what he was doing, he's been there done it before"
Ik snap wel wat je bedoelt Mercury... wordt altijd geroepen dat er altijd wel wat in moet zitten... maar kennelijk kan goed voorwaarts en talentvol ook samengaan met braaf(al heeft hij natuurlijk ook voordeel dat hij goede ruiter/trainer heeft die hem niet overvragen... dat hoor je ook in het filmpje dat je bij dit soort paarden daar voor uit moet kijken)
leuk om te weten!