Vanaf dit jaar heeft Indoor Brabant een publieksprijs voor de meest briljante dressuurcombinatie van Indoor Brabant.
De firma Gassan Diamonds, uit Amsterdam, stelt jaarlijks een 0.50 Gassan 121 geslepen diamant, Top Wesselton VS 2 ter waarde van 3.880 Euro ter beschikking aan de meest 'briljante' dressuurcombinatie van het evenement. Dit jaar gaat de eerste editie van de Gassan Diamonds Award unaniem naar Anky van Grunsven en Salinero. Vanaf volgend jaar kan het publiek stemmen op hun favoriete combinatie. De award zal op donderdagavond tijdens de afscheidsshow van Salinero uitgereikt worden aan Anky van Grunsven.
Anky en Salinero behaalden een ongekend aantal successen. Tijdens Indoor Brabant zal Salinero afscheid nemen van de sport en voor het laatst te zien zijn voor het publiek.
Ik denk dat ik zaterdag ga, maar dan doen ze denk ik alleen een ceremonie? En donderdag dat programma met Isabell Werth enzo erbij? Of neemt hij 2 dagen op dezelfde manier afscheid?
Afscheid is donderdagavond grootster. Ik heb gehoord dat ze zaterdag een piano laten zakken vanaf het plafond en dat Wibi Soerjadi dan live de kur van Salinero komt spelen. En dat is dan echt de laatste x dat ie in de ring verschijnt.