Imke bereidt zich voor op Indoor Brabant

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Imke bereidt zich voor op Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-13 14:48

http://www.imkebartels.com

Afbeelding
Imke Bartels met Toots
Foto: http://www.yvonnetermeer.nl

Nog ruim een week en dan staat Indoor Brabant weer op het programma. Imke komt dit jaar weer met Toots aan de start, en wel in de wereldbekerkwalificatie.
Imke: ”Indoor Brabant blijft toch één van de mooiste concoursen van het jaar. Het voelt altijd als een ‘thuiswedstrijd’ met heel veel Brabantse fans en vrienden. Ook is het qua organisatie altijd super voor elkaar, zoals de stallen voor de paarden, de trainings- en losrijmogelijkheden die top zijn, maar ook de gezelligheid van het strodorp. Ik kijk er echt weer naar uit.

Het is de laatste wereldbekerkwalificatie van het seizoen, dus na Indoor Brabant is er bekend welke 8 combinaties voor Europa naar de finale zullen gaan. Voor mij en Toots wordt dit erg moeilijk, aangezien we nu 13e staan op de tussenstand, maar dat is ook niet het doel tijdens Indoor Brabant. Ik wil graag de stijgende lijn die Toots en ik de afgelopen wedstrijden (Stuttgart, Londen en Amsterdam) ingezet hebben, doortrekken. Sinds Amsterdam hebben we veel gewerkt aan toch weer de basis en het verbeteren van de piaffe. Gelukkig hebben we de laatste weken tussendoor ook weer wat meer buiten kunnen trainen en dat doet iedereen, paard en mens, ook wel weer goed. Vanaf deze week ga ik nu weer dagelijks met mam wedstrijdgerichter aan de slag en gaan we werken aan houding en afwerking van de oefeningen. Bondscoach Wim Ernes heeft gisteren ook een training bijgewoond om te zien waar we op dit moment staan. Leuk dus om weer doelgericht door te kunnen trainen richting Indoor Brabant.”

normann_love

Re: Imke bereidt zich voor op Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 15:03

rijd ze de kur of niet? en wie weet de startlijst van de kur op zaterdag op indoor brabant al?

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 15:23

Daarvoor moet ze de eerste dag gewoon netjes rijden. Dan mag ze zaterdag ook de kur doen :)

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 18:01

tossielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:26

Eindelijk ga ik zaterdag voor het eerst live in mijn leven dressuurhelden zien :D