Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

! Maar inderdaad, niet heeeeul uitzonderlijk. EliseBrouwer schreef:Arm dier! Vanaf 1 jarige leeftijd al getraind worden voor de kar.. Lekker is dat! Net als die meid die met een koe over een hindernis springt.. Ook dat dier is nog geen 2 jaar.. De koe is zo te zien een lakenvelder, en op de foto een jaar of 1,5..
De trouwkoe is overigens een volwassen koe (jaar of 10). Dat vind ik geen probleem, maar bovenstaande is in mijn ogen toch echt slecht voor het dier!

pillow schreef:EliseBrouwer schreef:Arm dier! Vanaf 1 jarige leeftijd al getraind worden voor de kar.. Lekker is dat! Net als die meid die met een koe over een hindernis springt.. Ook dat dier is nog geen 2 jaar.. De koe is zo te zien een lakenvelder, en op de foto een jaar of 1,5..
De trouwkoe is overigens een volwassen koe (jaar of 10). Dat vind ik geen probleem, maar bovenstaande is in mijn ogen toch echt slecht voor het dier!
Een koe is eerder volwassen dan een paard. Ze zijn op 2 jarige leeftijd helemaal volwassen en hebben dan vaak al gekalfd. Een koe van 10 is oud.
pillow schreef:EliseBrouwer schreef:Arm dier! Vanaf 1 jarige leeftijd al getraind worden voor de kar.. Lekker is dat! Net als die meid die met een koe over een hindernis springt.. Ook dat dier is nog geen 2 jaar.. De koe is zo te zien een lakenvelder, en op de foto een jaar of 1,5..
Een koe is eerder volwassen dan een paard. Ze zijn op 2 jarige leeftijd helemaal volwassen en hebben dan vaak al gekalfd. Een koe van 10 is oud.
1997suus schreef:En dan moet je nog weten wat erbij komt. Mee lopen aan de hand tuig erop leggen. Dat zal wel mee vallen hoe zielig de koe is

Ik ken deze wel. Is wel goed uitgegroeid, maar foto is erg belabberd. JudithO schreef:Ik kan je vertellen dat deze al zeker 6 jaar oud isIk ken deze wel. Is wel goed uitgegroeid, maar foto is erg belabberd.