Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lon schreef:Als dit het ernstigste dierenleed in de VS zou zijn, zouden ze het daar heel goed voor elkaar hebben. Ik vind dat PETA zich maar eens af moet gaan vragen waar hun prioriteiten liggen.
Lon schreef:Als dit het ernstigste dierenleed in de VS zou zijn, zouden ze het daar heel goed voor elkaar hebben. Ik vind dat PETA zich maar eens af moet gaan vragen waar hun prioriteiten liggen.
NatasjavE schreef:Lon schreef:Als dit het ernstigste dierenleed in de VS zou zijn, zouden ze het daar heel goed voor elkaar hebben. Ik vind dat PETA zich maar eens af moet gaan vragen waar hun prioriteiten liggen.
PETA kiest voral datgene waarmee ze veel publiciteit trekken en niet noodzakelijkergewijs de zaak met de hoogste noodzaak.
Mindim schreef:Mwah, ik vind de situatie die beschreven wordt best abnormaal, ik vind het zorgwekkend dat het in de paardenwereld heel normaal gevonden wordt. Maar goed, het levert geld op, anders deed men het niet.
Lon schreef:Mindim, een korte cursus begrijpend lezen zou je goed doen. Ik zet vraagtekens bij de prioriteiten van PETA, ik schrijf nergens of ik het fokken met Rachel Alexandra goed- of afkeur. Vervolgens uitgemaakt worden voor struisvogel stel ik niet op prijs

NatasjavE schreef:Dat is zeker een optie maar ook zwaar voor het paard hoor. Er worden dan hormonen gespoten en de merrie moet wel geinsemineerd worden en gespoelt.
Alleen de dracht mist ze dan.. Maar ik zie niet in waarom dit paar het niet zelf zou kunnen. Dat het moeilijk liep met de moeder betekend niet dat dat ook nu telkens met deze merrie gaat gebeuren.