Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
The_Stig schreef:Je hebt natuurlijk ook paarden die veel kilometers moeten maken op vreemd terrein en in de ring omdat zij het spannend vinden. Scores blijven dan ook een tijd vaak uit of erg wisselvallig.
Carolaaxxxx schreef:Nou vind het wel een raar stukje. Voel me licht aangevallen omdat ik ook niet zomaar een WP rijd. Niet omdat ik de basis niet onder de knie heb, maar omdat ik een held op sokken onder mn kont heb.
Nee mag van mij wel wat anders geformuleerd worden.
Carolaaxxxx schreef:Nou vind het wel een raar stukje. Voel me licht aangevallen omdat ik ook niet zomaar een WP rijd. Niet omdat ik de basis niet onder de knie heb, maar omdat ik een held op sokken onder mn kont heb.
connepon85 schreef:Carolaaxxxx schreef:Nou vind het wel een raar stukje. Voel me licht aangevallen omdat ik ook niet zomaar een WP rijd. Niet omdat ik de basis niet onder de knie heb, maar omdat ik een held op sokken onder mn kont heb.
Als je het hele artikel leest zul je zien dat daar onderscheid in wordt gemaakt = laatste gedeelte)
Roxxiejj schreef:Waar ik me dan tegelijkertijd aan stoor is dat zoveel mensen in mijn omgeving direct bij 10 winstpunten doorgaan naar de volgende klasse. Ik ben net als Tamarant ook iemand die alle klasses uitrijd, ondanks of ik nou 10 keer 1ste wordt of geen enkele keer. Mijn idee is dat je nou eenmaal niet meer terug kan in klasses, en zeker als mensen niet overtuigend hun winstpunten halen (dus steeds rond de 180), dat je dan nog niets te zoeken hebt in een hogere klasse.
Tis ook niet mijn stijl... corientjuhh schreef:Ik rij 1x per maand soms 2x per maand
Gewoon lekker voor de lol
Roxxiejj schreef:Mijn idee is dat je nou eenmaal niet meer terug kan in klasses, en zeker als mensen niet overtuigend hun winstpunten halen (dus steeds rond de 180), dat je dan nog niets te zoeken hebt in een hogere klasse.
listiglistje schreef:Roxxiejj schreef:Waar ik me dan tegelijkertijd aan stoor is dat zoveel mensen in mijn omgeving direct bij 10 winstpunten doorgaan naar de volgende klasse. Ik ben net als Tamarant ook iemand die alle klasses uitrijd, ondanks of ik nou 10 keer 1ste wordt of geen enkele keer. Mijn idee is dat je nou eenmaal niet meer terug kan in klasses, en zeker als mensen niet overtuigend hun winstpunten halen (dus steeds rond de 180), dat je dan nog niets te zoeken hebt in een hogere klasse.
Als je maar vaak genoeg op wedstrijd gaat, zit altijd wel een x een jury die net aan winst geeftTis ook niet mijn stijl...