Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Grace schreef:Ik loop op dit moment stage in de gehandicapten zorg, waar ze ook niet meer kunnen paardrijden, tevens niet meer kunnen zwemmen, geen muziek meer hebben, geen beweging in de gym meer hebben en ga zo maar door...
adesso schreef:Bij mij op school word erin gedrild dat wij de term "gehandicapten" niet meer mogen gebruiken?
En toch zie ik het overal nog.
Wij moeten zeggen personen met een beperking
Mjetterd schreef:Waarschijnlijk doelt ze op mij,
Ik vind niets mis met het woord 'gehandicapt'.
Personen met een beperking vind ik altijd best bijzonder als dat gezegd word. Iedereen heeft beperkingen.
adesso schreef:Bij mij op school word erin gedrild dat wij de term "gehandicapten" niet meer mogen gebruiken?
Moratoetje schreef:Waarschijnlijk is de Rabo bereid mee te betalen aan behoud van de manege:
http://www.pzc.nl/regio/schouwen-duiveland/rabo-bereid-mee-te-betalen-aan-behoud-manege-balans-in-dreischor-1.3703144
Mjetterd schreef:Grace schreef:Ik loop op dit moment stage in de gehandicapten zorg, waar ze ook niet meer kunnen paardrijden, tevens niet meer kunnen zwemmen, geen muziek meer hebben, geen beweging in de gym meer hebben en ga zo maar door...
Volgens mij gaat dit heel ergens anders over.
Dit gaat over een stichting die een gedeelte huurt van een manege. Deze manege is failliet, waardoor ze het huurcontract op moesten zeggen.
Heeft verder niet te maken met pgb van de gehandicapte.
Vervelende situatie