Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ketaki schreef:Emmelie Scholtens, vorig jaar winnaar in Hoofddorp, moest nu met de achtjarige KWPN-hengst Apache (v.UB-40) genoegen nemen met het zilver: “Nee, ik ben niet blij met dit zilver. Ik had dit niet verwacht. Gisteren lagen we nog heel dicht bij elkaar. Ik wist dat ik er in de Kür nog een schepje bovenop moest doen. Ik ben teleurgesteld in mijn punten, er was een groot juryverschil. Dat is erg jammer. Het maakt echt wel uit of je eerste of tweede wordt.”
Kaja schreef:Ketaki schreef:Emmelie Scholtens, vorig jaar winnaar in Hoofddorp, moest nu met de achtjarige KWPN-hengst Apache (v.UB-40) genoegen nemen met het zilver: “Nee, ik ben niet blij met dit zilver. Ik had dit niet verwacht. Gisteren lagen we nog heel dicht bij elkaar. Ik wist dat ik er in de Kür nog een schepje bovenop moest doen. Ik ben teleurgesteld in mijn punten, er was een groot juryverschil. Dat is erg jammer. Het maakt echt wel uit of je eerste of tweede wordt.”
Zo dan...............
MacavityL schreef:Wat leuk om weer wat van Lynne & Salo te horen (fijn dat hij weer volledig hersteld is), ben benieuwd wanneer ze de overstap naar de GP gaan maken.
Kan me de reactie van Emmelie ook prima voorstellen, ze valt niemand af (op het noemen van het juryverschil na), ze is alleen teleurgesteld, goed te begrijpen als fanatieke sporter.