Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
funnyhorses schreef:Ik vraag mij af waar de kundigheid van dat soort controleurs zit?
Ik bedoel de "gewone" mens ziet al dat het zo niet langer kan,maar zo'n pennenlekker ziet geen verwaarlozing?
Nee vanuit het buro ziet alles anders uit,ik krijg er echt zo de sch*t van,men ziet het elend maar de zogehete kundigen zeggen dan er is nog niet genoeg elende zichtbaar.
Wie is nou erger?De dader of zo'n controle post?In mijn ogen allebij!
Jolliegirl schreef:En nu zijn de dieren behandeld door de dierenarts.. Dus kan er helemaal niemand schuldig bevonden worden.,.
Want immers is het oog behandeld, de hoefjes gekapt..
Handig.. of juist niet handig van die dierenarts?
T is zo dubbel..
Arme diertjes...
Francis schreef:Daarom heb ik destijds ook met klem aan bokkers gevraagd mijn oude paard NIET te voeren. Hoe ongelofelijk moeilijk dat ook was, maar dan verandert er dus inderdaad niks. Als de DB dan komt kijken en er ligt hooi kunnen zij niet zien door wie dat er neergegooid is en is het voor hun dus alleen maar duidelijk dat de dieren gevoerd worden en dus niet verwaarloosd worden, hoe beroerd ze er verder ook bij stanan.
Ze stonden in de winter zonder water en eten, mijn merrie heeft er 2 drachten verworpen, een andere merrie had een veulen aan de voet wat van zwakte op de kogels liep.. 't was echt om te janken, maar toch kun je niet ingrijpen en moet je lijdzaam toezien hoe je paard achteruit gaat.
uiltje001 schreef:En als de dierenbescherming ze in beslag neemt! Denk jullie nou werkelijk dat ze dan goed terecht komen? Het is een organisatie die zijn ogen uit zijn kop moet schamen!!!
)