Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rianne11_42 schreef:Ongelooflijk dat de verkoper dat dan toegestaan heeft! Ik neem toch aan dat die erbij is wanneer ze opgehaald worden en in zo'n trailertje gestouwd worden.
Ninette schreef:uuuh, no way dat mijn paarden in zon land terecht komen! arme paardjes eerst de luxe van Nederland gewend en dan.....vind ook dat de vorige eigenaar hier schuld aan heeft. Vertelde laatst iemand dat ze een test hadden gedaan als kopers voor een paard en dan met een slachtvrachtwagen aan komen rijden...hoeveel van jullie laten de wagen rechtsomkeert maken en hoeveel zetten zelf hun paardje erin?
Balou_k schreef:Ninette schreef:uuuh, no way dat mijn paarden in zon land terecht komen! arme paardjes eerst de luxe van Nederland gewend en dan.....vind ook dat de vorige eigenaar hier schuld aan heeft. Vertelde laatst iemand dat ze een test hadden gedaan als kopers voor een paard en dan met een slachtvrachtwagen aan komen rijden...hoeveel van jullie laten de wagen rechtsomkeert maken en hoeveel zetten zelf hun paardje erin?
Als de dochter van de slager mijn paard wilt kopen dat ik nu fictief te koop heb.. Dan mag het dier mee als het bijvoorbeeld voor €2000 euro verkocht word. Echt niet dat ze het dier dan voor die prijs gaan slachten hoor.
Kan toch prima als enkel vervoer naar het nieuwe goede huisje dient. Waarom als dochter van een slager een trailer huren als je zelf een prima wagentje hebt?
bethje31 schreef:"Als de dochter van de slager mijn paard wilt kopen dat ik nu fictief te koop heb.. Dan mag het dier mee als het bijvoorbeeld voor €2000 euro verkocht word. Echt niet dat ze het dier dan voor die prijs gaan slachten hoor.
Kan toch prima als enkel vervoer naar het nieuwe goede huisje dient. Waarom als dochter van een slager een trailer huren als je zelf een prima wagentje hebt?"
![]()
dochter van de slager.....hmmmm