Uitslagen Bokt Enquete bekend - winnaars canvassen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

Uitslagen Bokt Enquete bekend - winnaars canvassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 10:06

Bokt.nl

Eind vorig jaar hebben we op Bokt een grote bezoekersenquête gehouden, meer dan 6200 bezoekers hebben de vragenlijst ingevuld, waarvoor veel dank! Op forumzaken hebben we een topic geopend waarin we de belangrijkste resultaten kort bespreken, dat vind je hier: [FZ] Uitkomsten bezoekersenquête 2012

Onder iedereen die de enquete heeft ingevuld en zijn of haar emailadres heeft achtergelaten mochten we dankzij Pixum vijf canvassen verloten van een foto naar keuze. Dit zijn de vijf winnende emailadressen:

Afbeelding

Van harte gefeliciteerd! :)

Anoniem

Re: Uitslagen Bokt Enquete bekend - winnaars canvassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:12

Gefeliciteerd!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:14

Gefeliciteerd winnaars

MedHorses2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:30

Gefeliciteerd!

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:45

Gefeliciteerd! :)

(Overigens vind ik het niet zo netjes om de e-mailadressen publiek te maken, ook al staan ze in een afbeelding. Sommige mensen willen dat graag privé houden.)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 10:53

Rianne: Begrijp ik, maar we hebben geen andere informatie van de winnaars om ervoor in de plaats te zetten. Na het weekend verwijder ik ze ook uit deze post zodat de informatie niet eeuwig online blijft staan - om die reden (en om spambots voor te zijn) staan ze inderdaad in een afbeelding.

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:59

Eline schreef:
Rianne: Begrijp ik, maar we hebben geen andere informatie van de winnaars om ervoor in de plaats te zetten. Na het weekend verwijder ik ze ook uit deze post zodat de informatie niet eeuwig online blijft staan - om die reden (en om spambots voor te zijn) staan ze inderdaad in een afbeelding.

Ok, begrijpelijk dan! :)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:53

Alle winnaars; gefeliciteerd! *\o/*

Eline schreef:

Was ook het eerste wat in mij op kwam, wat Rianne al opmerkte over de mailadressen.

Maar; jullie hebben toch de Boktnamen? Of moest je die niet invullen? Anders is dat wel zonde, want door het invullen van Boktnamen voorkom je dit soort gedoe. En dat je dus alleen je mailadres invult ter correspondentie met Bokt, indien je wint, dat je een mail krijgt. Zo hoeven de mailadressen niet genoemd te worden bij het lijstje winnaars.

Mijn achternaam is namelijk uniek, weet je mijn achternaam dan is alles heel makkelijk op te zoeken, want er zijn er maar een handjevol in serieus de hele wereld met die achternaam, en dat is allemaal familie. Daarom heb ik ook een mailadres zónder achternaam (maar daar kan ik nu niet meer bij helaas) en 1 mét achternaam, voor 'serieuze' zaken. En vermeld ik nooit zomaar ergens mijn achternaam. Heb helaas al wel een paar keer gehad dat een professionele fotograaf, of bij een uitnodiging voor een wedstrijd, dat ik een mail kreeg met daarin alle mailadressen bij geadresseerd, van iedereen. Dus ook de mijne. Gebruik dan de functie CC en/of BCC..... daar is 't namelijk voor bedoeld.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:55

Ik was heel verbaasd toen ik de mail kreeg... ik win namelijk nooit wat, maar nu dus wel :D

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 21:27

Gefeliciteerd winnaars!

joycie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 21:33

Jeeeeh ech puur toeval dat ik keek (de mail van Pixum/bokt stond in mijn ongewenste post dus had ik gemist!), ik dacht goh die enquete heb ik ook ingevuld ja, wie weet...en ja ik sta er bij!!!!!
De rest ook gefeliciteerd!

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:43

Gefeliciteerd winnaars!!!