Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hopelijk komt het bij haar wel goed!
. Het viel uiteindelijk mee
.
?
Citaat:ben ik nu weer de enige die denkt: en ja hoor, weer iemand met gympen op een paard

frangelica schreef:Citaat:ben ik nu weer de enige die denkt: en ja hoor, weer iemand met gympen op een paard
sorry hoor maar maakt dat wat uit ?
Ik denk eerder aan ruiter ligt....als je goed zonder zadel kan ( je een goed zit hebt )maakt het niet uit wat je aan hebt.
als je ervan vald ja ander verhaal maar je kan ook van je fiets vallen. sorry hoor vind dit beetje kort door de bocht. En met een western zadel maakt het al helmaal niks uit.
Kijk met gympen en geloof me niet de makenlijkste ! Moet wel zeggen was even los rijden voor een wedstrijd.
[ Afbeelding ]
dan heb je ook nog sjaps( hoe je dat ook mag schrijven) met gypen...zit zalig dus vind beetje snel oordeel![]()
[ Afbeelding ]
beterschap trouwens voor het meisje/dame in kwestie !
ik denk dat jij hier een heleboel commentaar op gaat krijgen. ten eerste omdat iedere goed nadenkende en verstandige mens weet dat gympen op een paard in combi met stijgbeugels en op de grond naast een paard gewoon niet oke zijn.. en als ik naar je rijkunsten kijk snap ik dat t paard de makkelijkste niet is, hij probeerd je nl iets te vertellen
[maar goed dat is geheel off-topic]